پاسخ تند مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال چند مصاحبه تند علیه مدیرعامل این باشگاه انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد مددی مدیرعامل استقلال در واکنش به انتقادات تند فرهاد مجیدی حرف های تازه ای را به زبان آورد که بخش هایی از آن را می خوانید: 

*مجیدی بداند هیچ کس بزرگتر از نام استقلال نیست. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باش. اشکال من این است که بدون هیاهو کارم را می‌کنم و حاشیه ندارم. از بی انصافی آقای مجیدی تعجب می‌کنم. همه ما عضو خانواده بزرگ استقلال هستیم و برای اعتلای آن تلاش می‌کنیم.

 *هیچ کس حق ندارد دیگری را ناعادلانه قضاوت کند. رفتارهای آقای مجیدی ناپایدار و بی ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که ایشان در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارهایش باشد. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند.

*بخش اعظم طلب بازیکنان فصل قبل که به یک مطالبه و چالش جدی برای بازیکنان تبدیل شده بود، پرداخت شد و میانگین پرداختی قراردادهای امسال نیز ۵۰ درصد است. اگر رفتارها تغییر کند و همه به فکر کار حرفه ای خویش و موفقیت تیم باشند، بی تردید مشکلات حل خواهد شد، اما تحریک کنندگان بدانند روسیاهی در انتظارشان خواهد بود.

*وارث ناکارآمدی‌ها و بدهی‌های گذشته بوده ام. چاه بدهی‌های استقلال ویل و عمیق بوده و تنها حاصل بمب‌های مدیران گذشته، خرابی و ویرانی برای استقلال بوده است. برخی مدیران گذشته به خود زحمت پرداخت جزیی ترین هزینه ها را هم نداده اند و این هزینه ها با شکایت طرف مقابل، الان چندین ده برابر شده است.

*من با کارگزار محترم قرار بود جلسه‌ای داشته باشم تا پول جدیدی خارج از تعهد کارگزار به تیم تزریق شود ولی پست اینستاگرامی مجیدی، همه برنامه ریزی ها را به هم زد. سرمایه گذار از فضای پرحاشیه و تهمت گریزان است و آقای مجیدی باید بین کارفنی و پرداختن به حواشی یکی را انتخاب کند.این رفتارها قطعا به استقلال ضربه می زند.

*در این مدت صبوری کردم و در صورت ادامه این فضا، از طریق ابزارهای انضباطی باشگاه برخورد قانونی می‌کنم. نه من، بلکه هیچ مدیرعاملی تحمل سیاه نمایی شرایط از سوی مجموعه خودش را ندارد.

*روزی که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال با وجود مخالفت برخی‌ها انتخاب کردم، گفتم تا آخر حمایتش می‌کنم و در اتاق من همیشه به روی او باز است. آقای مجیدی هروقت بخواهند می‌توانیم باهم بنشینیم و با صحبت، سوتفاهمات و مشکلات را برطرف کنیم. مطمئنا فضای اینستاگرام جای خوبی برای حل مشکلات نیست و اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    31 0
    این نوع برخوردها بین عوامل یک باشگاه فقط در فوتبال ما اتفاق می افتد.
  • AU ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    38 6
    بدون هیاهو کاراتو انجام میدی؟؟؟؟میشه بفرمائید دقیقا کدوم کارا رو انجام دادی؟؟؟اگه منظورت از انجام دادن کار شرکت در جلسات بعنوان مدیر عامله دستت درد نکنه خسته نباشی.و ممنونیم که در جلسات شرکت میکنی.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    66 33
    اوردن مربی بنام مجیدی بزرگترین اشتباهت بود مجیدی مربی واقعی نیست او مربی سکوهاست تیمی میخواهد که بدون بازی همیشه قهرمان شود تاریخ مجیدی همه ضرر بوده برای استقلال .تمام مربی های قبلی را مجیدی با کمک بعضی سکوها خراب میکرد .از قدیم گفتن ادم کوچک ادای بزرگ در می اورد
  • سیروس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    37 8
    متاسفانه مشکل استقلال وجود افراد غیر متخصص است. این آقای مددی معلوم نیست که در کجای فوتبال جای دارد. به نظرم فقط برای ضربه زدن آمده
  • هوار فوتبال IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    18 27
    آقا مجیدی شرایطی که تیم شما دارد تیم های دیگر لیگ برتری هم دارد.شما هروقت شرایط قهرمانشدن و شرایط امتیاز گیری شما به مشکل می خورد زمین و زمان را مورد خشم خود قرار داده و بهانه جوئئ میکنید.شما اگر 50%از فکر حاشیه خارج شوید شرایط استقلال بهتر خواهد شد.
  • امیر ولیزاده RO ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    16 0
    تا زمانی که باشگاهها خصوصی سازی نشوند همین آش هست و همین کاسه!!! البته خصوصی سازی واقعی، نه خصولتی سازی!!
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    4 11
    استقلال باشگاه بزرگی مجیدی در حد استقلال نیست اصن مربی نیست استقلال هر چی نتیجه گرفته تا الان بخاطر خود بازیکنان بوده وگرنه مجیدی بار فنی نداشته فقط تو حاشیه