آشنایی با محصولات اتوماسیون صنعتی آزند کنترل

کلیه صنعتگران و مهندسان که در زمینه فعالیت خود به دنبال محصول خاصی هستند، می توانند آن را با بالاترین کیفیت از طریق آزند کنترل خریداری نمایند.

این افراد می توانند هرگونه اطلاعات کامل در زمینه محصول مورد نظر خود را در سایت مطالعه و بررسی کرده و سپس به سهولت اقدام به خرید نمایند. در واقع می توانید سایت ما را به عنوان یک مرجع خرید برای کلیه تجهیزات برق صنعتی به شمار آورید.

اتوماسیون صنعتی

می توان اتوماسیون صنعتی را اینگونه معنی کرد که به استفاده از ابزارهای کنترلی مانند کامپیوتر که جای انسان را گرفته و به جای آن کنترل ماشین آلات و تولید را بر عهده دارد، می گویند. در این زمینه عوامل فروش محصولات اتوماسیون صنعتی و همچنین تجهیزات برقی مختلفی وجود دارند که یکی از معتبرترین و بهترین ها را می توان آزند کنترل نامید.

آشنایی با محصولات اتوماسیون صنعتی آزند کنترل

آزند کنترل

آزند کنترل به عنوان یکی از معتبرترین عوامل فروش انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی و برقی و همچنین به عنوان مجری پروژه های صنعتی شناخته می شود. ما دارای یک تیم فروش قوی و کارآزموده و همچنین یک تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهیم بود.

در سایت کلیه محصولات به صورت کاملا تخصصی و با ریز جزئیات ارائه شده است که با مطالعه آن می توانید خریدی بهتر و راحت تر داشته باشید. تمامی محصولات ارائه شده توسط ما دارای ضمانت فروش، اصالت و کیفیت هستند. شما می توانید کلیه برندهای مطرح در این زمینه از جمله دلتا، اشنایدر، آتونیکس، هیوندای، امرن و سایر برندها را از آزند کنترل خریداری نمایید.

پی ال سی زیمنس

پی ال سی با برند زیمنس، رتبه اول بازار است که متناسب با نوع نیاز و کاربرد شما وجود دارد و با کمک آن می توانید فرایند صنعتی تهیه و تولید خود را مدیریت نمایید. این کنترل کننده های صنعتی با بالاترین کیفیت نیازهای اصلی واحدهای صنعتی، تولیدی و حتی ساختمانی را برآورده کرده و با داشتن یک عملکرد یکپارچه، کاربری آسان و همچنین مقیاس پذیری وسیع مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. شما می توانید در صورتی که تمایل به خرید این کنترل کننده ها دارید، آنها را در آزند کنترل جستجو کنید.

آشنایی با محصولات اتوماسیون صنعتی آزند کنترل

پی ال سی دلتا یا همان کنترلرهای قابل برنامه ریزی

شاید بتوان پی ال سی را اینگونه تعریف کرد که، یک سیستم کنترل با استفاده از انجام عملیات الکترونیکی می باشد. شاید بتوان به جرات گفت که PLC دلتا یک برند قابل اعتماد در بازار است و می توان آن را(پی ال سی) به عنوان مغز یک اتوماسیون از نوع صنعتی شناخت. البته باید دقت داشته باشید که نوع آن را بر اساس نوع پروژه خود باید انتخاب نمایید.

در واقع شرکت دلتا با تولید انواع PLC و ایجاد تنوع در آن، این امکان را برای شما به عنوان مصرف کننده آن فراهم کرده است که بتوانید برای کاربرد خاص خود، نوع مناسب را خریداری نمایید. شاید بتوان آن را دومین برند معتبر در بازار دانست. در صورت تصمیم گیری برای خرید، می توانید به سایت آزند کنترل سرزده و مدل مورد نظر خود را به سهولت خریداری نمایید.

محصولات آموزشی موجود در آزند کنترل

ما همچنین یک مجموعه آموزشی را به صورت سی دی و دی وی دی در سایت قرار داده ایم تا در صورت نیاز بتوانید این محصولات و آموزش ها را خریداری کرده و از طریق آنها که قطعا یک مجموعه کامل می باشد، مشکلات خود را حل کرده و همچنین با انواع سیستم ها، آموزش های مختص برق صنعتی و برنامه های کامپیوتری مربوط به آن آشنا شده و به خوبی آنها را فرا بگیرید. این مجموعه ها توسط اساتید ماهر و کارآزموده جمع آوری شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

بخش پشتیبانی در خدمت شما

شما می توانید در صورت هرگونه مشکل در روند کار با سایت و یا داشتن هرگونه سوال، با مشاوران ما در تماس بوده و رفع مشکل نمایید. پشتیبانی سایت به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما و پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. می توانید با ما در تماس باشید و یا مشکل و یا سوال خود را به صورت یک پیام در بخش پشتیبانی فروشگاه ارسال نمایید.

در صورتی که شما هم از همراهان همیشگی سایت ما هستید، می توانید با تلفن های مشخص شده تماس گرفته و یک کد تخفیف مخصوص به خود دریافت نمایید و از این پس خریدهای خود را با مبلغ مناسب تر انجام دهید.

یکی از خدمات آزند کنترل این است که شما می توانید در صورت پیدا شدن هرگونه مشکل در سیستم و دستگاه های خود با پشتیبانی تماس حاصل کرده و درخواست تعمیرات تخصصی داشته باشید تا در کوتاهترین زمان ممکن افراد متخصص به محل اعزام شده و به شما در این زمینه کمک کنند. با خرید انواع تجهیزات تخصصی از ما می توانید گارانتی تعمیر آنها را نیز در صورت بروز مشکل داشته باشید.

مزایای خرید از آزند کنترل

شناخت سایت ما و خرید از ما به طور قطع دارای مزایایی برای صنعتگران و متخصصان خواهد بود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • داشتن یک خرید امن به دلیل دارا بودن کلیه مجوزهای لازم
  • توان خرید برندهای معتبر
  • خرید کلیه محصولات نو همراه با ضمانت کیفیت
  • دارای گارانتی مرجوع در صورت مطابقت نداشتن کالا و استرداد وجه پرداختی
  • داشتن خرید آسان و مطمئن
  • سرعت در خرید و صرفه جویی در زمان
  • دریافت اطلاعات لازم در مورد محصول از طریق سایت
  • وجود بخش هایی به منظور خرید مطالب آموزشی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پاسخگویی به سوالات شما از طریق سایت، تلفن، تلگرام و واتس اپ
  • ارسال به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن
  • محصولات در ارتباط با اتوماسیون صنعتی و در آزندکنترل

با مراجعه به این سایت می توانید از لیست محصولات موجود در آزند کنترل با خبر شده و به راحتی با دیدن شکل و مشخصات کالا و همچنین قیمت آنها، خرید خود را انجام دهید. از جمله محصولات می توان به:

  • انواع سنسورهای مورد نیاز اعم از خازنی، نوری، القایی و ...
  • انواع لوازم جانبی، اینورتر، کنترلر و ...
  • انواع اتصالات، شیرآلات، گیج های اندازه گیری، جک ها و ...
  • انواع لوازم برقی مانند کلیدهای حرارتی، سوییچ، خازن، کلیدهای مینیاتوری، رله ها و ...
  • انواع کنترلر ها مانند رگولاتور، ساعت فرمان، نمایشگر، تایمر، شمارنده ها و ...
  • محصولات آموزشی در همین زمینه کاری
  • انواع اتصالات مستقیم با مدل های مختلف
  • اینورترها، سنسورهای القایی، شیرآلات و ...

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =