توسعه گردشگری در خطوط ساحلی قشم

فاز نخست سایت گردشگری کَندالو با۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه توسط سازمان منطقه آزاد قشم باهدف افزایش ظرفیت گردشگری در نوار ساحلی جزیره به دست حسن روحانی افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، این پروژه در مساحتی به وسعت ۶ هکتار، برای ۲۵ نیروی محلی به‌صورت مستقیم و ۷۵ نیرو به‌صورت غیرمستقیم اشتغال به همراه داشته است.
محوطه‌سازی اسکله، احداث بلوار دسترسی، تأمین روشنایی و فضای سبز این بلوار ازجمله اقدامات انجام‌شده در فاز نخست بهره‌برداری از این سایت گردشگری است.
توسعه، افزایش کاربری و امنیت فعالیت‌های دریایی از صیادی گرفته تا فعالیت‌های تجاری و گردشگری، ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای جوامع محلی از اهداف اصلی سازمان منطقه آزاد قشم برای ساخت این سایت می‌باشد.
گفتنی است امروز دوشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ در آیین ویدیو ویدیوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد ۱۰۵ پروژه بااعتبار ارزی ۶۶۷ میلیون دلار و ۲۷۶ میلیون یورو و ریالی ۶۱ هزار و ۱۵۰ هزارمیلیاردی در سه بخش افتتاح، کلنگ زنی و معرفی طرح‌های در حال اجرا در منطقه آزاد قشم معرفی و به بهره‌برداری رسید.
یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در چهار مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با ۶۳ پروژه به اعتبار ریالی ۶۴ هزار و ۶۷۰ میلیاردی و ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و ۲۸۱ میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =