واکنش فرشید اسماعیلی به صحبت‌های جلال حسینی و کامیابی‌نیا

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: آقای مددی! شما مدیرعامل ما هستید، شما دشمن ما نیستید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید اسماعیلی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: با زحمت بازیکنان و تلاش کادر فنی امروز استقلال توانست برنده شود. این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. بازیکنان واقعاً زحمت کشیدند. 

وی ادامه داد: شاید نیاز باشد چند گله را مطرح کنم. در یک ماه اخیر مشکلات زیادی داشتیم. صحبت من با شخص آقای مددی است. آقای مددی! شما مدیرعامل ما هستید، شما دشمن ما نیستید. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد، بلکه فقط می‌خواهیم که مشکلات‌مان حل شود. زمین تمرین درست و حسابی نداریم و یک روز شرق هستیم و یک روز باید به غرب برویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن با کوچکترین کاری که می‌کند به کمیته انضباطی می‌رود. با این کارها ذهن بازیکنان درگیر می‌شود. حسین مردامند 250 میلیون تومان پول ندارد که چکش را پاس کند. مگر چنین چیزی امکان دارد؟ بازیکنی داریم که کفش تمرین ندارد. مگر می شود چنین مشکلاتی برای یک تیم ایجاد شود؟ آقا فرهاد هم اگر که حرف می‌زند، حرف بازیکنان را مطرح می‌کند و مشکلی با کسی ندارد. 

اسماعیلی عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر استقلال است. هرکسی که باید باید کار کند. تا الان چه کرده‌اند؟ این همه پول به باشگاه آمده، اما دریافتی بازیکنان نهایتاً 50درصد است. من به جایی رسیده‌ام که پول برایم مهم نیست و فقط می‌خواهم امکانات به ما بدهند. مگر می‌شود بازیکن استقلال تا ساعت 11 شب صبر کند تا وضعیت سالن بدنسازی‌اش مشخص شود.

وی در واکنش به اظهارات مددی که این مشکلات ربطی به بازیکنان ندارد، تصریح کرد: امکانات ربطی به بازیکنان ندارد؟ قطعاً ربط دارد. شما می‌گویید که فرشید اسماعیلی 37 درصد پول گرفته است که من می‌گویم اصلاً این درصد را به 50 افزایش دهیم؛ لیگ امسال 6 بازی دیگر به اتمام می‌رسد، با این شرایط آیا دریافتی من درست است؟ سایر تیم‌ها را بررسی کنید و ببینید که 70-80درصد دریافتی داشته‌اند. آقای مددی! شما مدیرعامل استقلال هستید و باید مشکلات را حل کنید. ما که با شما دعوا نداریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هر کاری می‌کنیم ما را به کمیته انضباطی می‌فرستند. در کمیته انضباطی هم من بی‌خبر بودم و فرد دیگری جای من امضا کرده است. مگر چنین چیزی می‌شود؟ نمی‌دانم چه کسی امضا کرده است. پولی که گرفتم جز قرارداد من نبوده و نامه‌اش را هم دارم. ضمن اینکه مددی هم نامه‌اش را دیده است. 9درصد بخاطر همین نامه جریمه شده‌ام. مددی بعد از یک ماه مصاحبه کرد و گرفت حق با فرشید بوده و سوتفاهم پیش آمده است. اگر سوتفاهم بود چرا من باید 9 درصد جریمه شوم؟

اسماعیلی افزود: من یک صحبت هم با بازیکنان پرسپولیس دارم؛ آقای کمال کامیابی‌نیا و سید جلال حسینی که بزرگ ما هستند. چند سال پیش روزبه چشمی در استقلال حرف می‌زد و مشکلات را می‌گفت، اما می‌گفتند جوسازی نکنید. من از شما خواهش می‌کنم، دعوت‌تان می‌کنم به تمرین استقلال که فقط رختکن ما را ببینید. شما اگر مشکلات ما را داشتید این نتایج را نمی‌گرفتید. واقعاً دم بازیکنان گرم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم و 6 سال است که با ما این کار را می‌کنند. هرچه می‌گوییم هم کسی نمی‌خواهد بشنود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار هستید یا تغییر دولت شرایط برای استقلال تغییر کند یا خیر، اظهار داشت: خدا کند درست شود. در این سال‌ها جز وعده و وعید چیزی ندیدیم. هفته قبل جلسه هیأت مدیره بوده و به آقا فرهاد قول‌هایی دادند که عملی نشده است.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    17 28
    باز هم بهانه های تکراری.
  • ق ر IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    23 19
    از قرادادهای نجمی هم میگفتی و در این شش سال اردو ترکيه و اما پرسپولیس بجای قرادادهای نجمی خرج زیر ساخت کرد .
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    22 31
    از بازیکنان لنگ توقع زیادی داری
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    13 27
    اخه پرسپولیسیا صبح میرن لندن تمرین میکنن میان !!!
  • انا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    26 32
    اگه پول ندارید مربی خارجی برای چی میخواید بیارید اینا همش فیلمه فرهاد مجیدی جو سازی میکنه
  • احسان IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    13 20
    زمینم کجه از ده میلیارد هشت میلیارد گرفتیم پرسپولیس هم قرمز میپوشه اخه چطور قهرمان شیم
  • م IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    19 18
    ببخشید چه زحمتی کشیدن اونی که ۲ گل زده یا اونی که صاحب جامه واقعا
  • میثم IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    8 10
    حالا اینا یک بار بردن واسه ماشاخ شدن
    • عماد IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      1 1
      اره فقط برو خونه ببین کی رو بردیم
  • پدرام IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    2 1
    به جای اینهمه مصاحبه و جنجال رسانه ای و اتهام زنی به این و آن بهتره به انسجام تیمی و آبرو و شأن باشگاه بزرگ استقلال هم فکر کنی!! در کجای دنیا بازیکن حرفه ای اینقدر مصاحبه میکنه و جنجال سازی داره ؟
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 1
    اینا همش بهانه ست بازی با پدیده هم شانس آوردین مگه نه حق پدیده دست کم مساوی بود