تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی برای تمدید و صدور پروانه اصناف قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف ۲۰ درصدی تمدید پروانه کسب و ۳۰درصدی برای صدور آن به مناسبت روز ملی اصناف در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، هرمز امیری با اعلام این خبر، بیان کرد: این تخفیف‌ها با دستور مدیرعامل سازمان و تایید معاونت اقتصادی و هیات مدیره به مناسبت روز ملی اصناف (یکم تیرماه) و باهدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در قشم، در دستور کار مدیریت بازرگانی و اصناف قرارگرفته است.
وی ادامه داد: این تخفیف‌ها به مدت یک  ماه از یکم تا ۳۱ تیرماه سال جاری به‌عنوان هدیه این سازمان به فعالان اقتصادی قشم لحاظ می‌گردد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تمامی اصناف و کسبه جزیره قشم از این فرصت می‌توانند درزمینه تمدید پروانه کسب با تخفیف ۲۰ درصدی و تقاضای صدور پروانه کسب با استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی بهره ببرند.
به گفته امیری؛ تمامی کسبه و اصناف برای استفاده از معافیت مالیاتی پیش‌بینی‌شده جهت فعالیت در منطقه آزاد قشم باید برای اخذ مجوز کسب و پیشه از مدیریت بازرگانی و اصناف این سازمان، اقدام کنند.
وی بابیان اینکه خوشبختانه مردم و بازاریان موارد بهداشتی را به‌خوبی رعایت می‌کنند، از بازاریان، مجتمع‌های تجاری و اصناف فعال به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان اظهار داشت: تلفن گویای  ۵۲۵۲۰۱۰۰- ۰۷۶۳ این مدیریت به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات مردم و کسبه جزیره قشم است.
گفتنی است، نخستین روز تیرماه به‌عنوان روز ملی اصناف نام‌گذاری شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =