تربیت تکنسین ماهر از رسالت های مهم دانشگاه فنی و حرفه ای است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، تربیت تکنسین ماهر را یکی از رسالت‌های مهم این دانشگاه عنوان کرد و افزود: آمار اشتغال به کار پسران فارغ التحصیل از واحدها و مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ۶۷ درصد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان وی با عنوان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با مأموریت تربیت تکنسین بازار کار و صنعت، یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور با ۱۸۱ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای و جمعیت دانشجویی بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر در سراسر کشور است؛ افزود: بر اساس بررسی‌های آماری ، ۶۰ درصد دانشجویان دختر پس از فارغ‌التحصیل شدن از مراکز وابسته به این دانشگاه جذب بازار کار می‌شوند.
رضا نقدی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از ۴ هزار دانشجو و ۴ دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم می باشد.
ثبت نام پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  از ۳۰ خرداد آغاز شده و تا ۶ تیر ماه ادامه می یابد.

شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی ، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =