روحانی: یک نفر نیامد بگوید که خسته نباشید /چرا واقعیت را نمی‌گویید؟

روحانی گفت: کشور را بدون نفت اداره کردیم. یک نفر نیامد به دولت این را بگوید که خسته نباشید. برای اولین بار در طول این صد و خرده‌ای سال که نفت کشف شده، کشور ایران را بدون نفت اداره کردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: ما در این ایامی که برجام تعطیل بود و این ترامپ خائن و خبیث از برجام بیرون رفت، و دست ما از برجام خالی بود، آیا دست روی دست گذاشتیم؟ یا آنچه لازم بود وارد و صادر کردیم، یا جای نفت را جبران کردیم.

>>> بیشتر بخوانید؛

>>> روحانی: نمی دانم برجام چه نیشی به برخی زده، آیا ما معطل برجام ماندیم؟

روحانی خاطرنشان کرد: کشور را بدون نفت اداره کردیم. یک نفر نیامد به دولت این را بگوید که خسته نباشید. برای اولین بار در طول این صد و خرده‌ای سال که نفت کشف شده، کشور ایران را بدون نفت اداره کردید.

رییس جمهوری تصریح کرد: یک نفر به آنهایی که تلاش، کوشش و فعالیت کردند که بتوان کشور را اداره کرد، نگفت دستت درد نکند.

روحانی گفت: حقوق سر روز پرداخت شده است و نگذاشتیم حقوق یک تا دو روز تاخیر بیفتد، همه اوراق ما سر ساعت پرداخت شده و این کار بی‌نظیر در دولت یازدهم و دوازدهم اتفاق افتاده است. اوراق، حقوق و کمک معیشتی‌ها سر موقع و به روز پرداخت شده است.  شما دولت‌های قبل را نگاه کنید چرا بی‌انصافی می‌کنید و اینگونه حرف می‌زنید. چرا واقعیت را نمی‌گویید؟

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528417

برچسب‌ها