توقف خانگی شهید قندی یزد در دیدار پر برخورد با عقاب تهران

تیم شهید قندی یزد در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهید نصیری، میزبان عقاب تهران بود که در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک در مقابل این تیم متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد ؛ هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور سه شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ با برگزاری ۷ بازی پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدارها تیم شهید قندی در ورزشگاه شهید نصیری یزد از میهمانش عقاب تهران پذیرایی کرد.

شهید قندی تا پیش از این دیدار با ۳۸ امتیاز از ۲۳ بازی در جایگاه دوم جدول قرار داشت و عقاب تهران نیز با ۳۳ امتیاز رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده بود که این شرایط حساس جدول نوید یک بازی پر برخورد را می‌داد.

در این دیدار نفس‌گیر «سجاد قلی بیگی» در دقیقه ۴۰ میزبان را پیش انداخت و نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید. در نیمه دوم بازیکنان شهید قندی چشم به استفاده از ضد حمله‌ها را داشتند و تا دقیقه ۸۵ هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود و کسب ۳ امتیاز شیرین این دیدار شده بودند اما «محمدرضا سعدالله‌زاده» بازیکن عقاب تهران در دقایق پایانی، دروازه یزدی‌ها را گشود و بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل شاگردان رضا حسن‌زاده حملات پرتعدادی را بر روی دروازه میهمان طراحی کردند اما تغییری در نتیجه دیدار حاصل نشد و هر دو تیم در پایان به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

این دیدار حواشی زیادی را به همراه داشت و سوت داور به نشانه پایان بازی، شروع درگیری میان بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم بود، به طوری که برخی از بازیکنان و عوامل اجرایی طرفین به شدت مصدوم شدند و تیم میزبان تا ساعت‌ها پس از خاتمه بازی اجازه خروج از رختکن را پیدا نکرد.

در دیگر دیدار مهم و سرنوشت‌ساز این گروه شاهین بندرعامری، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده شهید قندی یزد میزبان شهرداری بم بود که در نهایت موفق شد با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. شهرداری ماهشهر تیم چهارم جدول نیز در بابلسر دست به کار بزرگی زد و شهدای این شهر را با یک گل از پیش رو برداشت تا همچنان یکی از تیم‌های مدعی صعود از این گروه باشد.

شهید قندی یزد، هم‌اکنون و در فاصله دو هفته به پایان این رقابت‌ها با ۳۹ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به شاهین بندرعامری در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات لیگ دسته۲ فوتبال کشور قرار دارد و طبق برنامه، هفته آینده میهمان شهرداری بم خواهد بود. یزدی‌ها برای صعود به مرحله پلی‌آف لیگ۲ بایستی ضمن پیروزی در هر دو دیدار آتی خود، نیم‌نگاهی هم به دیگر مسابقات این گروه داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =