ضرورت پاسخگویی سریع و اقناع مردم توسط مدیران شرکت برق

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خواستار پاسخگویی سریع، اقناع و جلب رضایت مردم با نگاه ویژه مدیران صنعت برق شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد ، محمدصالح جوکار در دیدار با مدیرعامل و معاونین این شرکت با اشاره به اهمیت تعامل با نمایندگان و مسئولین استان در رفع موانع و مشکلات مردم، گفت: پاسخگو بودن و جلب رضایت مردم از یک سو و شتاب در رفع مشکلات از سوی دیگر دارای اهمیت بسزایی است.

وی به جایگاه صنعتی استان و اهمیت تامین برق پایدار در تولید ثروت و ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اشکذر در مسیر یزد به طبس در دستور کار بوده و تامین برق آن  نیازمند جدیت ویژه ای است.

این مسئول با بیان اینکه حوزه گردشگری به عنوان دومین صنعت مهم استان مورد توجه قرار دارد، طرح استفاده از برق در بافت تاریخی و تغییر مصرف آن را مهم دانست و بر پیگیری آن تاکید کرد.

مهندس عبدالحمیدعباس شیاری ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نیز به موضوع مهم نقدینگی و نقش حیاتی آن در صنعت توزیع برق اشاره و عنوان کرد: تامین منابع مالی لازم برای پروژه ها و طرح ها از یک سو و تامین تجهیزات و تاسیسات از سوی دیگر در این صنعت بسیار اهمیت دارد.

وی رشد ۲۰ درصدی مصرف استان، اهمیت اتوماسیون شدن شبکه های برق و توسعه خط گرم برای تثبیت جایگاه ممتاز استان در کمترین میزان خاموشی به ازای هر مشترک را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برق رسانی به سه روستا توسط برق خورشیدی تا هفته دولت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با  تامین اعتبار و نقدینگی های لازم که نتیجه آن به خود مردم باز خواهد گشت ، شاهد بهبود شرایط و رشد صنعت برق استان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =