موافقت باشگاه پرسپولیس با همه شرط‌های رادوشویچ

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: در راستای حمایت از همه اعضای تیم، با تمام شروط رادوشویچ موافقت شده و خواستار بازگشت رادوشوویچ به ایران است. 

بوژیدار رادوشوویچ به قصد استفاده از دوران استراحت خود، تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد تا در کنار خانواده، به استراحت بپردازد. 

قبل از شروع سفر، به این بازیکن اعلام شد مانند سایر بازیکنان می‌تواند برای دریافت بخش دیگری از مطالباتش به دفتر باشگاه مراجعه کند اما رادوشوویچ پیغام داد عجله‌ای برای این کار ندارد و بعد از بازگشت به تهران، پولش را دریافت خواهد کرد.

در عین تعجب، وقتی در کرواسی حضور داشت مصاحبه‌هایی انجام داد که گویای تهدید باشگاه به فسخ‌قرارداد بود. از آن زمان تا امروز، از سوی مدیریت باشگاه بارها با این بازیکن، مدیر برنامه‌ها و وکیلش تماس گرفته شد. 

این بازیکن خواستار دریافت 70 هزار یورو به علاوه 20 هزار یورو مربوط به رضایت سرمربی است و همچنین پول وکیل خود شد که در دنیای حرفه‌ای، غیرمتعارف است، اما مدیریت باشگاه طی نامه رسمی با تمام خواسته‌های رادوشوویچ موافقت کرد و به دلیل شرایط حساس تیم درخواست بازگشت فوری این بازیکن را داشت. پیش از سفر رادوشوویچ به کرواسی، پول مربوط به مطالباتش آماده بود و قصد داشتیم همان زمان به صورت نقدی به او پرداخت کنیم. حالا هم مبلغ مهیاست و منتظر بازگشت این بازیکن هستیم.

باشگاه پرسپولیس که شفافیت و اخلاق‌گرایی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده، بار دیگر اعلام می‌کند؛ در راستای حمایت از همه اعضای تیم، با تمام شروط این بازیکن موافقت کرده و طبق اسناد و مدارک موجود از جمله نامه‌ها و ایمیل‌هایی که بین طرفین رد و بدل شده، خواستار بازگشت رادوشوویچ به ایران است. 

دلیل سکوت مسئولان و مقامات باشگاه مقابل مصاحبه‌ها و اخبار مرتبط با رادوشوویچ نیز کاملا مشخص است. ما در باشگاه هرگز به دنبال ایجاد تنش نیستیم و نمی‌خواهیم مقابل بازیکنان خودمان قرار بگیریم. 

به هر حال امیدواریم طبق صحبت‌هایی که انجام شده، روز شنبه شاهد بازگشت رادشوویچ باشیم. برای آن که صحت این ادعا ثابت شود، از مدیر برنامه وی خواسته شده در باشگاه حضور یابد. روز شنبه نیز با حضور اهالی رسانه، خبرنگاران و گزارشگران، مبلغ وعده داده شده به رادوشوویچ را نقدا به این بازیکن پرداخت می‌کنیم. 

باید به این موضوع مهم هم اشاره کرد که از آذر ماه سال 1399 تا امروز، مبلغی بیش از 160 هزار یورو توسط تیم مدیریتی جدید به این بازیکن پرداخت شده که اسناد و مدارک کامل این پرداختی‌ها در بخش حسابداری و مالی باشگاه موجود است.

امیدواریم بازیکن یادشده با حسن‌نیتی که از سوی مسئولان باشگاه می‌بیند، هر چه سریع‌تر جهت همراهی تیم در این شرایط حساس و دشوار به ایران باز گردد.  

در حال حاضر، به دلیل مصلحت تیم و شرایط بسیار حساسی که در آن قرار داریم، سیاست باشگاه سکوت و حفظ آرامش است اما  در صورت نیاز و برای تنویر افکار عمومی توضیحات تکمیلی در روزهای آینده از طریق رسانه اصلی باشگاه منتشر می‌شود.
 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    3 4
    والا به چاه نفتم وصل بودن تا حالا بايد ته مي كشيد
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    5 6
    برای این بازیکن پول هست ولی برای میلیچ و شیخ دیاباته نیست.