کنعانی زادگان: خطا روی مغانلو کارت قرمز داشت

حسین کنعان زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، معتقد است خطا روی شهریار مغانلو صد درصد کارت قرمز داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خطا روی شهریار مغانلو صد در صد کارت قرمز داشت. حسین کنعانی زادگان پس از برد پرسپولیس در خانه مس رفسنجان اظهار داشت:  بازی خیلی خوبی بود اما زمین واقعا خیلی بد بود. نمی‌توانستیم کارهایی که مد نظرمان بود را انجام بدهیم اما خداراشکر توانستیم دل مردم را شاد کنیم. این بازی تمام شد و تمام فکر و ذکرمان بازی بعدی است.

مدافع پرسپولیس در خصوص اعتراض به داور در صحنه خطا روی شهریار مغانلو گفت: داور اصلا صحنه را ندید و دو به شک بود. کمک داور به او کمک کرد ولی صد در صد کارت قرمز داشت. وی با اشاره به انتقاداتی که از پرسپولیس می‌شود، گفت: مدام می‌گویند وزیر پرسپولیسی، این خیلی زشت است. ما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. از تیم رقیبمان خیلی کمتر پول گرفته‌ایم. هر چه می‌شود می‌گویند وزیر، این حرف‌ها واقعا زشت و خجالت آور است. هرچه داریم در زمین برای هواداران می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم تا دوباره قهرمان شویم.

۲۵۱۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید سعید میرسالاری IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    بابا یکی بیاد به این آقای کنعانی زادگان به اصطلاح بازیکن تیم ملی بفهمونه که شما بازیکن هستی نه کارشناس داوری و اصلا حق اعتراض به داور و تصمیماتش در حین بازی رو هم نداری،با همین مسخره بازیاش جلوی ژاپن توی جام ملت ها بر فنامون داد! بازیت رو کن تو که داور نیستی