استارت ۴۰ متری قلعه‌نویی برای اعتراض به کمک داور

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم گل گهر وقتی داور بازی، پنالتی تیمش روی دروازه استقلال را نگرفت، برای اعلام اعتراض خود به کمک داور، ۴۰ متر دوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی گل گهر نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود تیمش بشدت معترض بود. در دقیقه ۵۲ دیدار استقلال و گل گهر گادوین منشا از جناح راست یک ارسال دیدنی و مواج را به دهانه دروازه آبی ها فرستاد تا محمد آقاجانپور بتواند استفاده کند و توپ را به تور دروازه بچسباند.

در این لحظه اما آقاجانپور که عارف غلامی را در کنار خود داشت، نتوانست ضربه اش را بزند و البته روی زمین افتاد و سرنگون شد. بعد از این اتفاق بازیکن گل گهر اعتقاد داشت غلامی روی او خطای پنالتی کرده اما داور چنین نظری نداشت.بعد از عدم اعلام پنالتی به سود گل گهر، امیر قلعه نویی بشدت نسبت به این تصمیم معترض شد.او که لب خط حضور داشت با استارتی سریع حدودا ۴۰ متر دوید تا به کمک داور اول مسابقه برسد و اعتراضش را نشان بدهد.

سرمربی گل گهر اعتقاد داشت غلامی روی آقاجانپور خطای پنالتی کرده اما در نهایت زاهدی فر داور مسابقه و کمک او چنین نظری نداشتند تا بازی ادامه پیدا کند. اعتراضهای کادرفنی گل گهر به این صحنه تا دقایقی بعد از هم ادامه پیدا کرد اما در تصمیم داور تاثیری نداشت.

۲۵۱۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • JP ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    قلعه نویی این همه سال با کمک داوری نتیجه گرفت و قهرمان شد حالا یک بار جلوی تیم حکومتی داور به نفع تیم حکومتی عمل کرد
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    حتما اینم تقصیر وزیره