۰ نفر
۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
طرح جامع ترافیک شهرکرد تدوین شد

شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع ترافیک شهرکرد تدوین و از یک ماه آینده آماده اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس بهادر عبدالغنی در کلاس معارف اسلامی مدیران با اشاره به همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری با ادارات و نهادهای مختلف اظهارداشت: خوشبختانه با همکاری دستگاه قضا توانستیم بخشی از مشکلات برج دوقلو را رفع و در جهت احقاق حقوق شهروندان و شهرداری مبلغی به بیت المال بازگردانیم.
شهردار شهرکرد با اشاره اینکه شهرداری یک نهاد مدنی و غیردولتی است، بیان کرد: شهرداری شهرکرد به لحاظ گستره کاری که دارد نیازمند اعتبارات بیشتری است اما امسال براساس بودجه مصوب در همین مسیر حرکت می‌کنیم.
عبدالغنی با بیان اینکه عملکرد یکساله شهرداری تهیه و منتشر شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح جامع، برنامه راهبردی ۵ ساله، چشم‌انداز ۲۰ ساله و طرح جامع ترافیکی در دستور کار قرار دارد و با توجه به اینکه این طرح‌ها تنها مختص به شهرداری نیست، می‌طلبد دستگاه‌ها نظرات خود را در این خصوص ارائه کنند.
وی گفت: طرح جامع ترافیکی برای اولین بار تهیه و طی یک ماه آینده آماده اجرا می‌شود که ارائه نظرات جهت رفع گره‌های ترافیکی، تکمیل کمربندی‌ها و ترافیک هسته مرکزی شهر می‌تواند در تهیه یک طرح جامع موثر باشد.
عبدالغنی با اشاره به اجرای طرح جامع بازآفرینی و پایدار شهری ادامه داد: دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا اعتبارات مورد نیاز در این طرح جذب و در محلات فرسوده و ناکارآمد هزینه شود.
شهردار شهرکرد با اشاره به پیگیری‌های مستمر جهت جذب اوراق صکوک تصریح کرد: در راستای خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل شهری ۵۰ میلیارد تومان اوراق صکوک پیگیری شد که ۵۰ درصد اصل و سود اوراق به عهده دولت و ۵۰ درصد به عهده شهرداری می‌باشد که در صورت عدم جذب به شهر دیگر واگذار می‌شود.
وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال در کارخانه آسفالت و تولید قطعات بتنی پیش ساخته اقدامات خوبی انجام پذیرفته است، گفت: همچنین کارخانه بازیافت تکمیل و افتتاحیه آن بزودی انجام خواهد شد و در زمینه گل‌کاری، مبلمان شهری و مباحث فرهنگی گام‌های خوبی برداشته شده است.
طرح جامع شهرکرد باید هرچه زودتر تصویب شود
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز در ادامه جلسه بیان کرد: برگزاری نشست‌های مدیران زمینه تعاون، همکاری و اخوت در دستگاه‌ها را فراهم و یک عزم جدی برای خدمتگزاری ایجاد می‌شود.
وی ضمن تبریک به منتخبین شورای ششم در شورای اسلامی شهرکرد افزود: مسئولیتی بر عهده شما قرار داده شده و مردم انتظارات و مطالباتی دارند که باید تلاش کنید تا این انتظارات محقق شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه باید شهرکرد را ارتقاء داد، گفت: شورای فعلی و قبلی و همچنین شهردار فعلی و شهرداران قبلی اقدامات خوبی در شهر انجام داده‌اند که قابل تقدیر است اما این شهر نیازمند تلاش بیشتر است تا موقعیت و جایگاه حقیقی خودش را پیدا کند.
نکونام ادامه داد: طرح جامع نیز باید هرچه زودتر تصویب شود چراکه یک مطالبه عمومی است و باید یک طرح جامع و همه جانبه شکل بگیرد.
وی افزود: نسبت به شهرکرد دغدغه دارم و دوست دارم مرکز استان مطرح شود و مردم استان چشم امید به شهرهای دیگر نداشته باشند و خواسته‌ها و نیازهای خود را در شهر برآورده کنند که لازم است شهرکرد در این خصوص جایگاه خودش را پیدا کند و پاسخگوی نیاز مردم باشد. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1530726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =