سی‌ان‌ان:ایران تا زمان احیای برجام اجازه دسترسی به تصاویر مراکز هسته‌ای را نمی‌دهد

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز جمعه به نقل از یک مقام بلندپایه ایران گزارش داد که جمهوری اسلامی در صدد است تا زمانی که توافقی بر سر احیای برجام حاصل نشود، به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه دسترسی به تصاویر دوربین‌های نظارتی مراکز هسته‌ای را ندهد.

به گزارش خبرآنلاین، سی ان ان می‌گوید ایران با این اقدام مذاکره کنندگان حاضر در گفت‌وگوهای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام را در وین، پایتخت اتریش تحت فشار قرار می‌دهد.

این مقام ایرانی که هویتش فاش نشده تصریح کرده است، اگر مذاکرات با موفقیت همراه باشد، ایران مطمئناً تصاویر دوربین‌های نظارتی را به آژانس انرژی هسته‌ای نشان می‌دهد.

او اضافه کرده است، به اشتراک گذاشتن تصاویر ضبط شده به نحوه ادامه مذاکرات بستگی دارد. سوال کلیدی توافق است. اگر آنها بر سر چیزی توافق کنند، این زمینه همکاری و درک بهتر از جمله در زمینه شفافیت را باز خواهد کرد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1531552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    آمریکا و اروپا دارن ایران رو بازی میدن. فقط حرف میزنند و وقت کشی میکنند. هیچ اقدام عملی انجام ندادند. تحریمها سر جای خودشه و کم نشده. تمدید توافق نامه با آژانس اشتباهه. یکبار برای همیشه کار رو تموم کنید. دسترسی ها و نظارت ها قطع بشه و هروقت به برجام برگشتند ایران هم به برجام برگرده
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    همین که میگید فیلم رو بعد توافق نشون میدیم یعنی دارید خیالشون رو راحت میکنید که کاری نمیکنید.