عملیات زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی کیش آغاز شد

سرپرست معاونت عمران و ترافیک شرکت کیش عمران، آب و خدمات از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی شماره پنج (۲۸ دستگاه سوله)و معابر دسترسی این مجموعه صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، آرش نیک فرجام سرپرست معاونت عمران و ترافیک این شرکت از اجرای طرح آسفالت معابر شهرک صنعتی در این جزیره خبر داد و گفت: این طرح شامل زیر سازی و آسفالت با متراژ حدود ۳ هزار و پانصد متر مربع است .

نیک فرجام اظهار داشت: با توجه به اینکه سوله های قطعات ۴۹ و ۵۴ در شهرک صنعتی شماره پنج ( ۲۸ دستگاه سوله) با کاربری مواد غذایی و انبار غذایی نیازمند زیر ساخت هایی از جمله آسفالت معابر و راه های دسترسی است،طرح زیر سازی و آسفالت این مجموعه با هدف بهداشت محیط ،رفاه کارکنان شاغل در محل و تسهیل تردد خودرو ها در حال اجرا است.

وی اظهار داشت : بی شک ساماندهی و آسفالت سطح معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی از عوامل تاثیرگذار در حضور بیشتر سرمایه‌گذاران و بهبود شرایط تولید برای تولیدکنندگان مستقر در این محل است.

به گفته سرپرست معاونت عمران و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش در طول اجرای این طرح عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۳۵۰۰ مترمربع و جدول گذاری ۷۰۰متر طول اجرا می شود.

سرپرست معاونت عمران و ترافیک اضافه کرد: با اشاره به اینکه شهرک صنعتی یکی از مهم ترین بخش های کیش است که واحدهای تولیدی بزرگی به ویژه در زمینه صنایع غذایی در آن مستقر است گفت: در راستای فراهم کردن شرایط مطلوب برای تولیدکنندگان و صعنتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همه تلاش خود را بکار گرفته ایم و در این زمینه هم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های ارزشمندی انجام شده است.

نیک فرجام افزود: تمرکز واحد های تولیدی در شهرک های صنعتی و کارگاهی موجب سهولت خدمات رسانی به آنها شده است.

 گفتنی است به منظور تمرکز فعالیت های صنعتی، در حال حاضر کیش دارای شش شهرک صنعتی با ظرفیت بیش از ۸۰۰ واحد می باشد که تاکنون به سرمایه گذاران تحویل داده شده است و تعداد زیادی از این واحد های درحال ارائه خدمات ویا نیز در شرف بهره برداری می باشند .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1531692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =