مازندران آمادگی کامل برای جابجایی کالاهای اساسی دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با توجه به اهمیت تامین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی و ضرورت تسریع در اعزام ناوگان متناسب به بندر امام خمینی (ره) این استان آمادگی کامل را برای جابجایی کالای اساسی دارد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، عباس‌علی نجفی در جلسه اضطراری هماهنگی جهت جابجایی کالاهای اساسی استان، اظهار داشت: نشست مورد نظر به منظور تسریع در تخلیه کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی تشکیل شد.

وی افزود: تعداد ناوگان مورد نیاز جهت باقیمانده محموله فوق از استان خوزستان را اداره کل پشتیبانی امور دام استان مازندران باید تناژ روباری سهمیه این استان را اعلام کند.

نجفی همچنین بر اعزام ناوگان به بندر امام خمینی و حمل سهمیه نهادهای دامی حداکثر تا 10 روز آینده تاکید و تصریح کرد: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای شرکت‌های حمل و نقل کالا از مبدا بندر امام خمینی به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم شد.

وی بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بخش دولتی و خصوصی تاکید کرد و گفت: این اداره کل آمادگی دارد که نظرات و ایده‌های سازنده ارائه شده توسط صنف را حمایت کرده و به عملی شدن طرح‌های توسعه ای بخش خصوصی کمک کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با عنایت به اینکه در تشکل‌های صنفی حمل و نقل استان انسان‌های ارزشی، متدین و تحصیلکرده هستند امید واثق دارم که بتوانیم با صفا و حمیت و درک متقابل و همدلی و در چارچوب قوانین و مقررات امورات حمل و نقل استان را به خوبی انجام داده و مشکلات موجود را رفع کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1531988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =