جوان بوشهری با سخنان افسر پلیس از خودکشی منصرف شد

مهر نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: با حضور به موقع نیروهای پلیس، جوانی که قصد خودکشی از روی پل هوایی را داشت،نجات یافت.

سرهنگ جهانبخش صیادی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام یک مورد اقدام به خودکشی بر روی پل هوایی زیر گذر جاده لاور شرقی، مأموران گشت کلانتری ۱۱ فدک خورموج موفق شدند محل تماس فرد خودکشی کننده با خانواده اش که از اقدام خود خبر داده بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: همکاران پرتلاش ما به سرعت در محل حاضر و مشاهده کردند فرد یاد شده بر روی لبه کناری پل قصد انداختن خود به پایین را دارد که با مشاهده این صحنه با شیوه و شگرد خاص پلیسی و فن بیان و اصول روانشناسی با نامبرده صحبت کرده و وی را از عمل خود پشیمان و از روی پل به پایین آوردند.

وی گفت: فرد مذکور خود را اهل یکی از بخش‌های تابعه شهرستان و در حال حاضر ساکن شهر خورموج معرفی کرده و هدف از اقدام به خودکشی خود را اعتیاد به مواد مخدر عنوان داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی وی صحیح و سالم تحویل خانواده اش داده شد و تاکید شد که حتماً نامبرده را به روانشناس معرفی و جهت ترک اعتیاد وی نیز اقدام لازم به عمل آورند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =