رشد ۱۰ درصدی حمل کالا توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌غربی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری حمل کالا توسط ناوگان جاده ای استان حکایت از رشد ۱۰ درصدی دارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی ، فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به حمل بالغ بر سه میلیون و یکصد هزار تن کالا در سه ماهه نخست سال جاری گفت : این مقدار در مدت زمان مشابه سال گذشته افزون بر دو میلیون و هشتصد هزار تن کالا بود که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل به رشد ۱۰ درصدی را حکایت می‌کند.

وی افزود: در این مدت تعداد سفر انجام شده برای تناژ حمل در استان نیز نزدیک به ۲۰۹ هزار سفر بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که افزون بر ۱۹۴ هزار سفر بوده رشد ۷.۵ درصدی را نشان میدهد.

 فاریابی گفت : تا پایان خرداد ماه سال جاری نزدیک به یک میلیون و هفتاد هزار تن سیمان نیز در قالب بالغ بر ۵۸ هزار بارنامه در استان آذربایجان‌غربی حمل شده است.

 این مقام مسئول با اشاره به فعالیت ۱۶۰ شرکت حمل و نقل جاده ای در استان آذربایجان غربی در حوزه کالا گفت: استان دارای سهم ۴.۵ درصدی در زمینه حمل و نقل جاده ای بار کشور بوده و یکی از استان های مهم در این ارتباط محسوب می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =