کمک ۱۵ میلیارد ریالی اتاق بازرگانی ارومیه برای آزادی زندانیان غیرعمد آذربایجان‌غربی

در اقدامی خداپسندانه و در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه با همراهی فعالین اقتصادی آذربایجان‌غربی مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برای زندانیان جرایم غیرعمد کمک نمود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسن انتظار رییس اتاق بازرگانی ارومیه با اعلام این خبر افزود: با راهنمایی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یک فقره چک به‌مبلغ ۱۵میلیارد ریال برابر یک و نیم میلیارد تومان از محل کمک اعضای اتاق ارومیه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان تقدیم شد.

انتظار رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه با اعلام این خبر گفت: فعالین اقتصادی آذربایجان‌غربی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، پویشی را جهت آزادی زندانیان غیرعمد در میان خود به سرانجام رساندند و توانستند مبلغی را جمع آوری و برای آزادی زندانیان غیرعمد تقدیم ستاد دیه استان نمایند.
انتظار افزود : با توجه به نیاز ستاد دیه استان به همیاری و کمک بخش خصوصی تصمیم گرفته شد این اتاق به عنوان نماینده بخش خصوصی استان با همراهی فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی در اقدامی انسان دوستانه ، با کمک و همراهی اعضای اتاق ارومیه را به ستاد دیه آذربایجان غربی تقدیم نماید تا بتواند در آزادی و بازگشت عزیزان زندانی به آغوش خانواده سهم کوچکی داشته باشد.
رییس اتاق ارومیه در پایان افزود : صنایع بزرگ با حمایت از اشتغال زندانیان در راستای مسئولیت اجتماعی گام برداشته اند که تبعات مثبت این اقدام در جامعه نمایان می شود، چرا که با مهارت اندوزی زندانیان علاوه بر توانمندی می توان به معیشت خانواده زندانی کمک نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =