تسریع در روند ساخت و اتمام مصلای بزرگ کیش

در بازدید مشاور رییس جمهور، امام جمعه، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات بر تسریع ساخت مصلای کیش تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش، حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه، جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، علی عرب معاون عمرانی و امور زیربنایی و معراج نادری فصیح معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، عبدالنبی شرفی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات و برخی از مسئولان محلی، صبح چهارشنبه شانزدهم تیر از مصلای کیش و چند طرح عمرانی و واحد تولیدی در منطقه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش مرحله اول مصلای بزرگ کیش با حجم سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان در سه سال گذشته توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش ساخته شده و مرحله نخست آن به بهره برداری رسیده و در مرحله دوم اقدامات تکمیلی و توسعه ای این طرح در حال اجرا است .

کلاس هاس آموزشی، پست های برق، سیستم های تهویه هوا و ۱۷ پکیج سرمایشی، سرویس های بهداشتی، گچ کاری گنبد و رنگ آمیزی و همچنین سیستم های اعلام حریق این مجموعه در چند ماه گذشته تکمیل و به اتمام رسیده است.

مقدار محاسبه روشنایی لازم، انعکاس نور در شب و خیرگی نور برای برگزاری مراسم های مختلف جهت بهره برداری از این مجموعه پیش بینی شده است.

سالن همکف این طرح ۳۰ متر در ۷۰ متر و در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع و سالن طبقه دوم نیز ۳۰ متر در ۳۰ در ۹۰۰ مترمربع طراحی شده است و از ظرفیت مناسبی جهت برگزاری مراسم و آیین های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی مانند اعیاد و سوگواری ایام محرم برخوردار است.

مشاور رئیس جمهور در ادامه ضمن بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی در این منطقه؛ بر تسریع رفع موانع و تسهیل مسیر فعالیت واحدهای تولیدی تاکید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =