هفته نامه یالثارات در یادداشتی هجمه های صورت گرفته از سوی جریان انحرافی نسبت به آیت الله مصباح یزدی را شبیه توهین های اصلاح طلبان ارزیابی کرد.

به گزارش خبرآنلاین هفته نامه یالثارات در یادداشتی تحت عنوان «علامه مصباح، از حملات اصلاح طلبان تا هجمه منحرفین» ضمن انتقاد از جریان انحرافی آورده است: جریان انحرافی امروز با محوریت نزدیکان رئیس جمهور اداره و رهبری می شود در جواب روشنگری استاد مصباح یزدی رو به توهین و هتاکی آورده است. برای استاد این بار اول نیست که اتفاق می افتد که مورد هجمه هتاکی گروهی قرار می گیرد که آقایان اصلاح طلب تجدیدنظر طلب در سالیان گذشته تا به امروز به اشکال مختلف در صدد تخریب ایشان برآمده اند. آنها گاه با توهین حتی با جسارت در کشیدن کاریکاتوری از حضرت استاد که نشان دهنده اوج عصبانیت جریانات انحرافی دولت اصلاحات از روشنگری استاد داشته است بغض و کینه خود را از عمار انقلاب اسلامی نشان داده اند و امروز تاریخ در حال تکرار است و عده ای همان رویه اصلاح طلبان را در پیش گرفته اند در حالی که داعیه اصولگرایی دارند!

/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
    2 1
    چرا میخواهید به مردم بفهمونید که این جریان انحرافی و اصلاح طلبان از یک سرچشمه هستند؟ همه میدونن که این جریان دقیقا از دامان چه کسی زاییده شده. لطفا فرافکنی نکنید
  • بدون نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
    2 1
    ببخشید تا اونجا که میدونم مشایی , بقایی و... دارودسته آقای احمدی نژاد هستند نه دارودسته سبزها. به یالثارات بفرمایید بیخود اینارو بهم نچسبونه
  • علی÷ IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
    2 1
    تا دیروز احمدی نژاد نور چشم بوده حالا که رویه واقعیشو نشون داده می چسبونیدش به اصلاح طلبان . من به عنوانه یک اصلاح طلب بهتون می گم که حقتونه این روزا از این بدتر هم سرتون میاد چون شماها لیاقته فرزندانه راستینه خمینیه کبیرو نداشتین . اگه پخش کنید تعجب می کنم !!!
  • بهمن57 IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
    4 0
    اقامسئولین هروقت کم می اورند میخواهند افشاگری کنند ولی هیچوقت اینکاررانکردند پس معلوم است دروغ میگویند
  • فدایی ولایت US ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    1 0
    برای احمدی نژاددعامی کنم ازاین امتحان سربلند بیرون بیاد