دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح و همدستانش در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح و همدستانش همراه با کشف سلاح مربوطه در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر بروز یک فقره تیراندازی منجر به جرح به آدرس امیرآباد توسط پلیس ۱۱۰، به طور سریع عوامل کلانتری ۱۱به محل مراجعه کردند.

وی افزود: بنا بر اظهارات یکی از اهالی خانه ی مورد حمله واقع شده، ۳ جوان که یکی از آنها سلاح شکاری داشت پس از حمله ور شدن به منزل شان و زخمی کردن صاحب منزل از ناحیه پا از محل متواری شدند. فرد مجروح به بیمارستان انتقال داده شد و حالش مساعد است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه پس از بروز این مسئله، موضوع شناسایی و دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار پلیس قرار گرفت، تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی محل اختفای عامل تیراندازی و همدستان وی شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، هر۳ متهم طی عملیاتی دستگیر و از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح شکاری۲ لول مورد استفاده در صحنه جرم، کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی، با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت تیراندازی و درگیری خود را اختلافات شخصی عنوان کردند، یادآور شد: در این باره پرونده قضایی علیه متهمان دستگیر شده تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

به گفته ی وی متهمان با قرار کفالت از طریق یکی از قضات دادسرا آزاد شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1534084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =