دلالان مسکن مهر واحد را تحویل نگیرند آن را پس می‌گیریم

عضو هیئت مدیره عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد مسکن مهر این شهر در دست دلالان است، گفت: به این افراد درباره عدم مراجعه برای تعیین تکلیف هشدار جدی می‌دهیم.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «محمدعلی حاجی‌زاده» با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: حدود ۴۹ هزار مسکن مهر ساخته شده که حدود ۳۵ هزار واحد آن متقاضی موثر داشته است.

وی با بیان اینکه در شهر جدیدهشتگرد با خرید و فروش واحدهای مسکن مهر توسط دلالان مواجه هستیم، افزود: این افراد به واسطه اینکه نیازی به استفاده از مسکن ندارند به تبع آن هیچ‌گونه سهمی در فروش اقساطی ندارند و پروسه تحویل واحد را انجام نمی‌دهند.

حاجی‌زاده ادامه داد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان آورده اولیه متقاضیان بر اساس تفاهم‌نامه باید تکمیل وجه می‌شد که این کار انجام نشده است. طبق بررسی‌های به عمل آمده و طبق اظهارنامه‌های ارسال شده، مشخص شده خیلی از این واحدها واگذار شده و بیشتر واحدها در اختیار دلالان مسکن مهر است.

وی تأکید کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن واحدهای آماده تحویل مشمول هزینه‌های نگهداری است و باید در مرحله اول هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: در مرحله دوم تمام واحدهای خالی که دلالان برای تحویل آن مراجعه نکرده‌اند به امور مالیاتی معرفی می‌شوند و نسبت به اخذ مالیات اقدام خواهد شد.
حاجی‌زاده تصریح کرد: در مرحله سوم واحدهای مسکن مهر را از ید و اختیار دلالان خارج می‌کنیم و آنها را به واحدهای زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ارجاع می‌دهیم. واحدهای آماده تحویل دلالان را نیز به متقاضیان واقعی تحویل می‌دهیم.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از واحدهای مسکن مهر هشتگرد در دست دلالان است، اضافه کرد: واحدهای مسکن مهر فاقد عارضه حقوقی را تا پایان دولت دوازدهم به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1534111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =