محمد بن همام با سپاس از اعضای کمیته اخلاقی فیفا ادعا کرد تا آخرین لحظه برای رسیدن به ریاست فیفا می جنگد.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی پیش با صدور بیانیه ای و ارسال آن برای خبرنگاران ، اتهامات وارد شده به خود در روزهای اخیر را راهی دانست برای به در کردنش از میدان رقابت انتخابات ریاست فیفا .

بن همام متهم است در ماجرای رشوه به یکی از اعضای کمیته انتخاب میزبان جام جهانی 2022 ، که از سوی قطری ها رخ داد، حداقل در مقام ، مطلع نقش داشته است.

او اما در این بیانیه با ارائه توضیحاتی ، این اتهامات را بهانه ای دانست برای خارج کردنش از میدان و تاکید کرد در انتخابات ریاست فیفا که تا 48 ساعت دیگر برگزار می شود با قدرت شرکت می کند و برابر بلاتر برای کسب رای ریاست می ایستد.

علی کفاشیان ، رئیس فدراسیون فوتبال ایران امشب به مقصد زوریخ می رود تا به احتمال فراوان یکی از رای دهندگان به بن همام برای کسب کرسی ریاست باشد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
    0 0
    فکرکنم باید یه ستون بذارید برای پیامایی که مردم می دن ولی چاپ نمی کنید البته اونایی که حرف رکیک نداره نمی دونم بر چه اساسی پیام ها را تایید می کنید فکر کنم اکثر پیام هایی که هیچ محتوایی نداره و فقط یه سری کلمه هست رو تایید می کنید یعنی اگه من هرروز مثلا یه علامت سوال بفرستم تایید می کنید ولی خیلی از حرف های پر معنی که دوستان من در اینجا می نویسن را تایید نمی کنید فکر کنم رسانه باید هدفش خیلی بالاتر از اینها باشه.اگه دوست داشتید اینم چاپ نکنید.