۱۵ سارق سابقه دار در آبادان دستگیر شدند / پلمپ ۲ انبار فروش ضایعات

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده به مواد مخدر در طی ۴۸ ساعت گذشته توسط پلیس، ۱۵ سارق سابقه دار دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: مأموران انتظامی این فرماندهی (با محوریت پلیس پیشگیری) در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان را به جهت مقابله با سارقان و هنجارشکنان در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این طرح که با هماهنگی قضایی و با همکاری یگان امداد نیز اجرا شد، محل اختفای ۱۵ سارق سابقه‌دار شناسایی، در عملیاتی منسجم دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان، ۲ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه، ۱۶۶ متر کابل برق سرقتی همراه با قیچی برش سیم، ۶ دستگاه پمپ آب منازل، ۲ دستگاه باتری خودرو، ۴۸۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش، ۲ قبضه سلاح (یک قبضه شکاری و یک قبضه کلت کمری)  کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: همچنین ۲ باب انبار ضایعاتی به سبب خرید اموال مسروقه پلمپ شدند.

سرهنگ زلقی، با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به ۲۴ فقره انواع سرقت شامل سرقت کابل برق، داخل خودرو، منزل و نگهداری سلاح غیرمجاز اعتراف کردند، یادآور شد: علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1534800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =