جنجال‌های عجیب و غریب دربی از زبان چهره‌ها

در چند دربی شایعات زیادی درست شد و هنوز هم بعضی‌ها آنها را تکرار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز شهرآورد بزرگ پایتخت است. مرور می کنیم چند مصاحبه جالب درباره این بازی بزرگ را.

صادق ورمزیار کاپیتان اسبق استقلال: سال 73  دربی به جنجال کشید. محرمی و قلعه‌نویی دعوای‌شان شد. من از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های بازی را زدم. عابدزاده به من گفت بچه، پنالتی را نزن! چون قبل از من، ادموند اختر نتوانست بزند. منتهی عابدزاده را فریب دادم. هنوز استرس آن ضربه پنالتی در وجودم است.

حسین عبدی کاپیتان اسبق پرسپولیس: سال 70 به استقلالی‌ها گفتند بیشتر از دو گل به ما نزنند؟ اینها حرف‌های پوپولیستی است. اگر می‌توانستند بیشتر از دو گل می‌زدند. همیشه حرف‌هایی می‌زنند که معلوم نیست منبعش چیست و اصلا آدمی آنجا بوده یا نه؟

علی لطیفی:  در دربی سال 78 که حلالی و محمدخانی از پرسپولیس اخراج شدند، کسی به من نگفت به پرسپولیس گل نزنید ولی یادم هست ماموران حراست بین دو نیمه با داور عرب صحبت می‌کردند که 100 هزار تماشاگر داریم و اگر اتفاقی بیفتد، ورزشگاه از کنترل خارج می‌شود. داور حتی می توانست در نیمه دوم چند بازیکن‌شان اخراج کند ولی این کار را نکرد.

اسماعیل حلالی: دربی سال 79 عجب مسابقه‌ای شد. بعد از بازی برومند و نوازی و رافت و استیلی را بردند بازداشتگاه. یک شب هم در آنجا بودند. آخر تعهد دادند و آزاد شدند.

سیروس دین محمدی: سال 79 که به خاطر درگیری‌ها بازیکنان بازداشت شدند، برادر محمد نوازی خیلی استرس داشت. آن روز یادم هست دست و پای مهدی هاشمی نسب هم می‌لرزید.

مهدی فنونی زاده: مادرم زمان بازی استقلال پرسپولیس در زیرزمین می نشست و 90 دقیقه تسبیح می انداخت صلوات می فرستاد تا این بازی مساوی تمام شود. سه نفر در ایران دوست داشتند بازی استقلال پرسپولیس مساوی تمام شود؛ یکی داور، یکی رییس فدراسیون و یکی هم مادر ما.

حمید درخشان: درگیری قلعه‌نویی و محرمی در سال 72 به خاطر اشتباهات ابهران داور بازی بود. آن شب آقایان محرمی، داداش زاده،  ورمزیار، قلعه نویی و... را بردند تا از آنها سوال بپرسند. داور مسابقه هم بود. داشتیم صحبت می کردیم که عمو نصی(نصرالله عبداللهی) سرپرست استقلال که حواسش نبود داور داخل اتاق است می گفت او ما را به این روز انداخته است!

۲۵۲ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1535174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =