برگزاری انتخابات انجمن های موسیقی شهرستان های مازندران

معاون هنری ارشاد اسلامی مازندران از انتخابات انجمن های موسیقی شهرستان های مازندران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، مهدی محمدی در جلسه انجمن موسیقی مازندران ،پیرامون برنامه ها و اهداف انجمن موسیقی همچنین ؛ انتخابات انجمن بحث وتبادل نظر  کرد. 
وی افزود:انجمن موسیقی مازندران، بعنوان برگزار کننده انتخابات پیش روی، باید زمینه های حضور حداکثری هنرمندان موسیقی استان را فراهم کند.
 وی بادرخواست ازهنرمندان فعال این حوزه برای شرکت در انتخابات اظهار امیدواری کرد: اینگونه فعالیت های صنفی موجبات رشد و ارتقای بیش از پیش جنبه های مختلف موسیقی در استان را فراهم آورد.
سید جمال محمدی، رییس انجمن موسیقی مازندران نیز با تاکید بر پیگیری مشکلات هنرمندان و ارایه طرح های نو در عرصه موسیقی برای شناخت، توسعه و معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌های موسیقیایی استان، تصریح کرد :  باتوجه به شرایط کرونایی و برطبق اساسنامه انجمن موسیقی کشور، هنرمندان موسیقی می توانند با ارائه مدارک و مستندات به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها  مقدمات برگزاری انتخابات را مهیا کنند.  
وی گفت؛ پس از بررسی وتایید مدارک هنرمندان  و اعلام آن به ادارات شهرستان، بر طبق اساسنامه به ازای هر ۲۰ نفر یک نماینده انتخاب و در مجمع عمومی حاضر خواهد شد.
محمدی اظهار داشت : اولویت کاری انجمن برگزاری مجمع عمومی انتخابات استانی به بهترین شکل است.
در پایان جلسه نیز اعلام شد بزودی وب سایت انجمن جهت اطلاع رسانی درخصوص اخبار انجمن موسیقی مازندران راه اندازی خواهد شد. 
 رییس انجمن موسیقی درخصوص حمایت از گروه های بومی فعال وبرگزاری کنسرت های مجازی از سوی هیئت مدیره انجمن موسیقی مازندران با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1535467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =