انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۹۵ میلیارد ریالی در بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از انعقاد قرارداد احداث کارخانه خوراک دام و طیور به ارزش ۳۹۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بندرامیرآباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین در مازندران؛ محمدعلی اصل سعیدی پور در حاشیه امضای این قرارداد گفت: با امضای قرارداد سرمایه گذاری ۳۹۵ میلیارد ریالی احداث کارخانه خوراک دام و طیور ، ۴۸ هزار تن به ظرفیت تولید خوراک دام و طیور بندرامیرآباد جهت تأمین خوراک اولیه دامداری های استان و کشور اضافه می شود.
وی مدت این قرارداد را  ۲۵ ساله و بلند مدت عنوان کرد  که طرف سرمایه گذار طبق این قرارداد متعهد است  آن را در مدت ۲ سال در اراضی پسکرانه این بندر احداث کند.

مدیرکل بندرامیرآباد همچنین گفت: ظرفیت تولیدی این کارخانه طبق طرح سرمایه گذاری ارائه شده از سوی سرمایه گذار  ۴۸ هزار تن در سال می باشد که با بهره برداری از آن برای ۳۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود و بدون شک جذب سرمایه گذار در تولید خوراک دام و طیور در بندرامیرآباد در راستای سیاست های توسعه سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین همراستا با اهداف کلان نظام در تأمین مایحتاج زندگی مردم می باشد.

سعیدی پور د با بیان اینکه حدود ۹ هزار متر مربع از اراضی پسکرانه بندرامیرآباد جهت احداث این کارخانه به سرمایه گذار واگذار شد خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این کارخانه ظرفیت نهایی تولید خوراک دام وطیور در بندرامیرآباد به ۴۴۶ هزار تن درسال خواهد رسید.
وی تأکید کرد: که استراتژیهای بلند مدت بندرامیرآباد در جهت توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی  در بندر و ایجاد اشتغال ، به صورت سیاست دائمی در دستور کار قرار دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1535469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =