واکنش‌ها به موفقیت تازه اصغر فرهادی/ از طناز طباطبایی تا نوید محمدزاده

محسن تنابنده، پرویز پرستویی، رامبد جوان، هومن سیدی، نوید محمدزاده، طناز طباطبایی، بهرام رادان و محمدمهدی عسگرپور از جمله هنرمندانی بودند که کسب جایزه بزرگ هیان‌داوران جشنواره کن را به اصغر فرهادی و عوامل فیلم «قهرمان» تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌چه شامگاه گذشته، شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ برای اصغر فرهادی در هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن رخ داد، بهانه‌ای شد تا به یکدیگر و به خود تبریک بگوییم. لحظه‌ای که جایزه بزرگ هیات‌داوران این جشنواره به طور مشترک به «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی از ایران و «کوپه شماره ۶» ساخته یوهو کوسمانن از فنلاند تعلق گرفت.

در این میان کم نبودند هنرمندانی که افتخار کسب جایزه بزرگ هیات‌داوران جشنواره کن هفتادوچهارم را به اصغر فرهادی و مردم ایران، تبریک گفتند.

از جمله این هنرمندان محسن تنابنده بود، بازیگرِ «قهرمانِ» اصغر فرهادی. او با انتشار عکسی از اصغر فرهادی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «جایزه بزرگ هیات‌داوران کن برای افتخار سینمای ایران، اصغر فرهادی»

واکنش‌ها به موفقیت تازه اصغر فرهادی/ از طناز طباطبایی تا نوید محمدزاده

پرویز پرستویی هم با انتشار عکسی سه‌نفره از اصغر فرهادی در کنار بازیگران فیلمش؛ امیر جدیدی و سارینا فرهادی در جشنواره کن ۲۰۲۱ در متنی بلند چنین نوشت: «آقای اصغر فرهادی عزیز، جایزه بزرگ هیات‌داوران فستیوال کن مبارک‌تان باشد، مبارک‌مان باشد، از صمیم قلب خوشحالم که دو جایزه اسکار و نخل‌های طلایی و جوایز معتبر دیگر را به خانه‌های تک‌تک ایرانیان هدیه دادی. به عنوان یک ایرانی خوشحالم که شما را داریم. امیر جدیدی عزیز، دوست خوبم، بامرام، هنرمند، همین که در این فستیوال مهم و معتبر توانستی نظر منتقدان مهم سینمایی را به خودت جلب کنی و آوازه‌ات در این فستیوال مهم بپیچد شک نکن که کم از نخل طلا نیست. بی‌تردید در آینده نه چندان دور جوایز مهمی خواهی گرفت. خدا را شکر سینمای ایران تو را دارد، هنرمند، بااخلاق، انسان، بامعرفت که شاخصه‌های مهمی است. آرزوی بهترین‌ها را برایت دارم. در آخر جا دارد از همه گروه موفق فیلم سینمایی «قهرمان» تشکر کنم که در این وانفسا که در هر دقیقه، یک هم‌وطن‌مان را در اثر کرونا از دست می‌دهیم حال دلمان را خوب کردید. درود بر همه شما.»

رامبد جوان هم نوشت: «اصغر عزیز به تو افتخار می‌کنیم، تو قهرمان سینمای ما هستی.» هومن سیدی با انتشار عکسی از پست اینستاگرامی محسن تنابنده در استوری صفحه‌اش از عبارت «افتخار ایران» استفاده کرد. نوید محمدزاده نیز با استوری کردن خبر کسب جایزه بزرگ هیات‌داوران فستیوال کن ۲۰۲۱ توسط اصغر فرهادی از کلمه «افتخار» استفاده کرد.

واکنش‌ها به موفقیت تازه اصغر فرهادی/ از طناز طباطبایی تا نوید محمدزاده

طناز طباطبایی هم با انتشار متنی بلند در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «و «قهرمان» با منش و سعه‌صدرش به ما آموخت بزرگی به کلام نیست، بزرگی به خلق و اخلاق است و بس. بزرگی به تلاشی است که شما از ۱۳ سالگی تا در اوج کرونا و پاندمی بی‌وقفه انجام دادید. بزرگی شخصیت می‌خواهد، فرهنگ و نگرش و جهان‌بینی درست می‌خواهد که شما با نگاه عمیق و آگاهی رشک‌برانگیز و درک درستتان از جامعه ایران ایستادید، کار کردید و بهترین‌ها را خلق کردید. بزرگی به اندازه دهان و حجم هوای بیرون داده از نفس تاریک درون نیست، بزرگی به قلب پر از عشق شما و حکمت و دانش و آگاهی است که همواره در تمام آثارتان روشن‌گر ذهن تماشاگرش بوده است. شما بزرگید و قهرمان، جناب فرهادی عزیز. جایزه بزرگ هیات‌داوران جشنواره کن بر شما مبارک. از صمیم قلب تبریک می‌گویم به شما جناب فرهادی و تمام عوامل فیلم «قهرمان» و همواره آرزوی درخشش در فستیوال‌های پیش روی‌تان را دارم.»

بهرام رادان هم با انتشار یک استوری همراه با کپشن «افتخارید» کسب جایزه بزرگ هیات داوران هفتادوچهارمین جشنواره کن را به اصغر فرهادی، امیر جدیدی، محسن تنابنده و سارینا فرهادی تبریک گفت.

محمدمهدی عسگرپور، دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر نیز از جمله مدیرانی بود که در پیامی موفقیت اصغر فرهادی با فیلم «قهرمان» در جشنواره کن را تبریک گفت. او در متن این پیام نوشت: «جناب آقای اصغر فرهادی، خوشبختانه باز هم سبب‌ساز افتخاری بزرگ برای فرهنگ‌وهنر ایران شدید. موفقیت جنابعالی با فیلم «قهرمان» در هفتادوچهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کن، مایه فخر جهانی سینمای ایران شد، این افتخار را به شما و همکاران‌تان صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان بدرخشید.»

واکنش‌ها به موفقیت تازه اصغر فرهادی/ از طناز طباطبایی تا نوید محمدزاده

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1535992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 43
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    شصت پام میگه نظام سلطه و رسانه زیر مجموعه صهیونیسم الکی به فیلمی جایزه نمیدن ... این اتفاق با فیلم‌هایی که قبلا از ایران جایزه گرفته بودند و مشخصه اول اونا سیاه نمایی و نشان دادن فقر و فساد در جامعه ایرانی بوده تایید میشه. به هر حال عمر این دوران و عمر این جوایز کوتاهست و در برابر وجدان و قضاوت تاریخ خدا کنه کم نیاره
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      60 33
      شصت پات نره تو چشت انیشتن
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      50 27
      اصلا هم که فقر و فساد و بدبختی مرگ تو این کشور نیست خب
    • علی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      50 32
      سعی کن مغزت بهت بگه نه شصت پات آقای فرهادی جزو بهترین کارگردانان رئولیسم در جهانه
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      35 44
      احسنت. هر فیلمی از ایشون بوده بی فرهنگی و بدبختی رو نشون داده. از فرهنگ اصیل ایرانی چیزی ازشون ندیدیم. استاد سیاه نمایی از ایران.
    • ستاره IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      29 21
      چقدر بدبینی در این جملات به چشم می‌خورد تاسف برای این طرز بینش
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      35 25
      دقیقا همینه. هرچه جامعه ایران را فلاکت بارتر نشان بدن، جایزه درشت تری گیرشون میاد.
    • محسن IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      44 26
      دوست عزیز؛مگه جامعه ایران امروز چیزی غیر از فقر و فساد و بدبختی هستش؟ امیدوارم دیگه از روی جهل صحبت نکنید یا اگه ادعا دارید که شخص آگاهی هستید در اون دنیا شما و امثال شما حداقل در برابر وجدان خودتون حرفی برای گفتن داشته باشید!
    • عبدالکریم IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      22 19
      بعضی نظرات ارزش پاسخگویی هم نداره! تو برو خود را باش پهلوون اکبر!!!
    • سجاد IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      10 3
      اسکل سرزمین آرواره ها که سیاه نمایی از امریکا بود پارسال اسکار بهترین فیلما گرفت این چه منطقیه که تو داری
    • ع.آ IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      1 3
      فیلمی که با مشارکت فرانسه ساخته بشه میخاین ایران رو چطور نشون بده... وقتی که ی نفر تو این کشور زندگی میکنه اینطور به نظر من وطن فروشی فرهنگی میکنه چه توقع از شبکه های بیگانه داریم . حداقل از همین مردمی که تو فیلمتون نشون میدن خجالت بکشین که با تمام مشکلات پای ارمانهاشون وایسادن ... من واقعا به جای وزارت ارشاد از مردمم عذر خواهی میکنم که این فیلم رو به کن معرفی کرده
  • اعظم IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    34 27
    باعث افتخارید،تواین وانفسا جایزه به این مهمی مایه مباحات ما ایرانیان است خوبه شمارو داریمخسته نباشید به همه عوامل فیلم قهرمان که به معنای واقعی کلمه اسم فیلم رومعناکردید.
  • رضی US ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    48 26
    فیلم ها کشور ها دیگه فیلم قهرمانانه از کشورشون می‌سازن اسکار میگیرن ما از بدبختی ها اگر همه فیلم هاش رو نگاه کنین جز بدبختی توش نیست بعد فیلم هاش رو با فیلم ها دیگه ایران که خیلی خیلی بهتر از این فیلم هست مقایسه کنین اینا الکی به کسی اسکار نمیدن کلا همه چیشون بر اساس سیاست
    • عباس از تبریز IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      25 14
      داش رضی،عزیز در این مملکت جز فلاکت ندیدیم و در زمینه سینما هم فیلمساز قابلی ندیدیم.
    • سجاد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      10 4
      چرا چرت و پرت میگی انگل فیلم انتقادی از کره جنوبی و سرزمین آرواره ها فیلم سیاه و انتقادی از امریکا بود که هردو اسکار بهترین فیلما بردن
  • دست خدا IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    28 29
    جماعت خائنین به کشور کدام دردمر دم را درمان کردن این به اصطلاع هنرمندان ول کنید مردم را
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    39 44
    خیلی عجیبه که همیشه فقط و فقط فیلمهای فرهادی که پر از سیاه نمایی و نا امیدی و بی فرهنگی تو ایران هست جایزه میگیره و سر و صدا میکنه اونم توی جشنواره ها و رسانه هایی که کاملا ایران رو بایکوت میکنن.. آثار عالی مجیدی هیچوقت دیده نشده چون چیزی که اونا میهوان از مردم ایران نشون نمیده بجاش پر از امید و محبت و تمدن مردم ما هست که خب اونا اینو نمیخوان.. آقای فرهادی واسه چقدر خودتو میفروشی و اونم به کیا..
    • سینا IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      8 4
      فیلم‌های مجیدی که مردم ایران رو بدبخت و عقب مونده که حتی یک کفش ورزشی ندارند از فلاکت دارن میمیرن نشون میده تو بچه های آسمان و آواز گنجشک ها هیچ جوری نمیشد ایران رو فقیر تر و بدبخت تر و حقارت زده تر نشون بده
    • سجاد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      14 1
      اولا انگل فیلم انتقاد و سیاه نمایی کره جنوبی و سرزمین آرواره ها فیلم انتقادی و سیاه نمایی امریکا بود که هردو اسکار بهترین فیلم را بردن چه ربطی داره؟ دوما فیلم خورشید مجید مجیدی هم که از کودکان کار بود کم از بدبختی های ایران دم نزده بود چطور با این منطق شما اون جایزه نگرفت؟
  • داریوش IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    38 22
    اگر جرات داره از موفقیتهای ایران فیلم بسازه،با اردنکی از محل جشنواره بیرونش میکنند
    • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      9 6
      دمت گررررم خیلی قشنگ گفتی
    • علیرضا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      19 4
      درمورد موفقیت های کشورمون؟ کدومش رو میگی؟ چجوریه که اگر هالیوود در مورد امریکا وجامعه ش و یا حتی سیاستش فیلم بسازه، اسمش رو میذارید واقعیت جامعه آمریکا ولی اگر یک ایرانی در مورد مشکلات جامعه ایرانی فیلم بسازه اسمش میشه وطن فروشی و سیاه نمایی؟ مرغ همسایه غازه براتون؟
    • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      13 3
      اونوقت دقیقا از کدوم موفقیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • سعید ترک IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 1
      جناب بی نام ....... با وجود این همه تحریم های آمریکا و ناکارمدی های داخلی بنفشی ها باز هم چرخ های تولید بسیاری از کارخانه ها با سرسختی کارآفرینان می چرخد و اشتغال و بازار را با هزار سختی پابربجا نگه داشته اند باز هم کمک های مردمی به سوی نیازمندان روان است و برخی مردمان نجیب از هیچ کمکی به مردمشان دریغ نمی کنند این ها موفقیت نیست پس چیست ؟؟؟ نشان دادن بدبختی های یک ملت در کنار موفقیت ها و تلاش های انسان های شرافتمند نباشد عین بی غیرتی است ..... اصغر فرهادی دیگر فعال فرهنگی ایرانی نیست یک فعال سیاسی است که به نفع آمریکای بایدن کار می کند .
  • علی JP ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    23 36
    وطن فروشان بیسواد خوب به همدیگر نون قرض میدهند
  • Mr.sterategist IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    14 17
    خدمت اون دسته از روشنفکر ها (روغن فکر های وطن فروش) سوالم اینه که چرا در این دسته از بزرگانی چون هیچکاک برنده نمیشن ولی خائنینی چون اصغر فرهادی تمام فیلم هاشون جایزه ها زو شخم میزنن؟ ایا غیر از این هست که اون طرف جز به فیلم هایی که در راستای سیاه نمایی و بدبختی نشون دادن کشور ایران هست ، جایزه نمیدن؟ اگه هم میخوایید بگید ایران جز فقر و فلاکت نیست و ‌... باید بگم تف به شرفتون که نمیبینید امریکا بزگرترین کشور در زمینه هوملس ها یا همون کارتن خواب هاست اما یه کارگردان امریکایی پیدا نمیکنید که فیلمی راجب این ساخته باشه . ایا جز اینه که تو تمام فیلم های هالیوود یه امریکایی قراره کل دنیا رو نجات بده؟ پس اگه ته دلت ذره ای طرفدار این خائن وطن فروشی باید به حال خودت تاسف بخوری و این هم از غم انگیز ترین تراژدی های تاریخ بشریته که فردی ملت خودش رو در اذهان عمومی خوار و خفیف کنه و علاوه بر اینکه توبیخ نشه از طرف عده ای احمق تشویق هم بشه!
    • سجاد IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      11 1
      با این منطق چرا پارسال سرزمین آرواره ها که امریکا را سیاه نشون داده بود اسکار گرفت؟ چرا فیلم بچه های خورشید مجید مجیدی که کودکان کار و بدبختی را نشون داده بود اسکار نگرفت؟ بعدشم وضع العان مملکت همه جوره بده یه نکته مثبت بگو تا ازش فیلم بسازن.
    • امیر IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      داداش گلم جان فورد هم از برترین کارگردانای تاریخه رکورد اسکار گرفتن هم داره چه ربطی داره؟!
  • سامان صدری IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    5 12
    نمیشه فقر و فساد و... رااز کشور ریشه کن کنیم تا هر فیلمسازی با فیلم ساختن از داستان های فراوان آن!! قهرمان!! نشود،، و اروپایی ها!! هم به او جایزه ندهند،،!!
  • حمید رضا بخشوده IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 5
    اینا دیگه چقدر الکی خوشن هزار جوره گرفتاری داریم جایزه کن کیلویی چند
    • .. IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 0
      تو از هنر سر در نمیاری،یا خوشحال نمیشی ک هموطن ما ی جایزه بزرگ گرفته ب ما ربطی نداره،....جز غر زدن و گفتن واژه "خوب ک پیچی بلدی؟اگه خوشت نیومد پس حرف میزنی؟برو ب بد بختی هامون فک کن ببین کاری از دستت بر میاد؟
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    5 10
    فیلمی که با پول یک زن سعودی ساخته شده حتما برنده هم میشه، غیر این جای تعجب داره. هر کسی به نوعی خنجر به قلب ایران می زنه.
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 5
    آنان که در سایه ایثارگری حوانان این اب و خاک بدون توحه به حرف‌های این و ان و بی انصافی های من و شماها از وجب به وجب ابن اب و سرزمین از جان و خانواده های شان مایه مبگزارند در طول این 40 یعنی جایی برای بک فیلم از رشادت و سلحشوران این عرصه نداشتند بسازند با مأموریتشان چیزی دیگه بوده !؟! ؟ مردانه جواب بدید اگر دبن ندارید آزاد فکر و حرف بزنید... سلام بر جوانانی که در سخت ترین شرایط ممکن در حال حراست از ابها و دریاها و خاک ها و مردمان در آرامش خواب هستند و چون خبر ندارند هرجور حرف میزنند ،،، بهرحال جایی برای خلوت و حسابرسی خود خواهید داشت به حسابتان برسبد تا نرسیدند به حسابتون....
    • FR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      12 18
      اضغرفرهادی یه فیلم درباره ی مدافعان حرم،یا دستاوردهای صنعت هسته ای،پزشکی بسازد یا زندگی سخت جانبازان شیمیایی، رفتار عراقی ها با اسیران ایرانی،زندگی دانشمندان هسته ای و ....بسازه آیا باز هم غربی ها بهش جایزه می دهند؟؟؟
  • مونا IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    9 8
    فیلمساز خوب خیلی داریم اما سیاست های آمریکا و دوستانش نمی خوان اونها را ببینن. اگه زیر سیبیل اونها باشی و با حکومت هم زاویه داشته باشی، خیلی تحویلت می گیرن.
  • سعید IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    9 7
    چرا این همه برای مردم و جوانهای کشورش نگرانه! از هنرهای این قهرمانان فیلم نمیسازه یا از قهرمانیهاشون؟ اصلا جراتش رو داره؟
  • محمدحسین IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    9 7
    اولین جایزه: محبوبیت فوق العاده دومین جایزه: کاهش محبوبیت سومین جایزه: تنفر آدم ها رو دوست داریم فقط تا زمانی که خیلی از ما بهتر نباشند. حتی اگر این جایزه گرفتن ها با صداقت کامل نبوده باشد این حجم از تنفر و نفرت پراکنی در جامعه بسیار وحشتناک است.
  • amir IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    10 1
    روزی شهدا پرچم این مملکت را بالا بردند روز دیگر ورزشکارن و امروز هنرمندان جناب فرهادی عزیز در این روزهایی که کام ملت ایران دچار تلخکامی است . شیرین کاممان کردی . خانه ات آباد پرچم ایران بلند باد بد به حال کسانی که چشم دیدنتان را ندارند . بد به حال کسانی که استاد شجریان را از مردم ایران دریغ کردند . و تاب دیدن عادل فردوسی پور را نداشتند .
  • اینده IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    10 0
    تبریک میگم به ایشون بابت دریافت جایزه ای که واقعا حقشون بوده! ایشون با ریسک های بالا و نشنیده گرفتن حرف های پوچ دیگران واقعیت های مملکتی رو به نمایش گذاشتن... تلاششون ستودنیه! به امید موفقیت هرچه بیشترشون+ و البته به امید اگاه شدن ملتمون و رهایی از خرافات و خواب غفلت!
  • hawar IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    12 0
    اینایی که بد نظر میدن به اصغر فرهادی شک نکنید خائنین واقعی امثال خود اینها هستند که اندک افتخارات ایران رو سرکوب میکنند. هیچ کس در آینده نمیگه که موضوع فیلم چی بود بیشتر روی این مانور میدن که یک کارگردان ایرانی چندین اسکار و جایزه معتبر جهانی گرفته درضمن این بدگویان راست هم میگن. اینا همونان که گرین کارت دارن تو خارج زندگی کردن و یا تو داخل مفت مفت پول پارو میکنن با ریا و ربا و دستمال کشی و تملق و... برای همین بویی از بدبختی های قشر متوسط و پایین نمی برند
  • .. IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    1 4
    درسته ایران در تحریم وشرایط بداقتصادی به سر میبره اما خار کردن کشور و بی ارزش کردن کشور هنر نیست...شک نکن جمشید آفتابه هم توی همین راستا فیلم بسازه غرب جایزه درشته رو میده....
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 4
    خیلی خوبه خودتون از خودتون هی تند وتند قدر دانی کنید
  • عباس آذر IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 12
    واقعا براتون سوال نشده که چرا فیلمهای این اقا در کنار فیلمهای روز دنیا که با کفیتهای فنی و محتوایی عالی ساخته میشود چرا جایزه میگیره ... من از دولت بی تدبیر ناامید میپرسم واقعا چرا این فیلم رو باید معرفی میکنید در حالی که فیلمهای ارزشی ما کم نداریم