انتقال ۸۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده های دامی به اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده های دامی به استان اصفهان منتقل شده است و روزانه بیش از ۱۷۰ ناوگان از استان اصفهان به مقصد استان خوزستان اعزام می شود.

محمدعلی صلواتی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: از ابتدای تیرماه تاکنون، بیش از ۸۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده های دامی به استان اصفهان منتقل شده است و روزانه بیش از ۱۷۰ ناوگان از استان اصفهان به مقصد استان خوزستان اعزام می شود.

وی افزود: با پیگیری های جدی و رفع موانع، صدور بارنامه از مبدا امام خمینی(ره) توسط شرکتهای حمل ونقل استان اصفهان انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون در دو مرحله ۲۰ ناوگان راهداری به بندرامام خمینی(ره) اعزام شده است که در تسریع روند انتقال نهاده های دامی موثر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بهره گیری از ظرفیت ریلی می تواند روند تخلیه نهاده های دامی را از بندر امام تسریع بخشد، گفت: قرارگاه حمل کالاهای اساسی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تشکیل شده است که به صورت شبانه روزی در حال رصد اعزام و حمل نهاده های دامی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =