سومین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرامیرآباد امضا شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از امضای قرارداد احداث کارخانه تولید آرد بلغور و کنسانتره ذرت به ارزش ۶۴۸ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بندرامیرآباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ محمدعلی اصل سعیدی پور در آیین امضاء قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی  اظهار داشت‌: با امضای قرارداد سرمایه گذاری احداث کارخانه تولید آرد بلغور و کنسانتره ذرت ،مجموع قراردادهای به امضاء رسیده سرمایه گذاری بخش خصوصی از آغاز سال جاری تاکنون در بندر امیرآباد به مبلغ  هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال می‌رسد.
وی در تشریح این قرارداد سرمایه گذاری افزود: کارخانه تولید آرد بلغور و کنسانتره ذرت به ظرفیت ۲۰ هزار و ۲۰۰  تن و با سرمایه گذاری ۶۴۸ میلیارد ریال می‌باشد که قرار است، توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت تقریبی ۵ هزار متر مربع در اراضی پسکرانه بندر امیرآباد احداث شود.
مدیر کل بندر امیرآباد  خاطرنشان کرد: این قرارداد به صورت بلند مدت و به مدت ۱۷ سال می‌باشد که بخش خصوصی متعهد شد طی یک سال این مخازن را به مرحله بهره برداری برساند.
سعیدی پور گفت‌؛ با اقدامات گسترده انجام شده در زمینه توسعه زیرساخت ها با کمک بخش خصوصی و استقبال بسیار خوب سرمایه گذاران از این بندر امیدواریم که مانند سال گذشته که رشد ۴۰۰ درصدی جذب سرمایه گذاری را در پی داشت ، امسال نیز بتوانیم تحول قابل ملاحضه ای را شاهد باشیم.
گفتنی است با بهره برداری از این کارخانه برای ۱۱  نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =