واحدهای تولیدی آسیب دیده مازندران فعال می شود

رئیس کل دادگستری مازندران از تداوم حمایت دستگاه قضا از واحد های تولیدی مشکل دار همراه با حفظ حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان؛ از لزوم حمایت گسترده همه سازمان هاو نهاد های اجرایی و نظارتی خبر داد و اظهار داشت: حمایت از تولید ملی همواره از اولویت های دستگاه قضا بوده و در این مسیر با توجه به ظرفیت های و توانمندی دستگاه عدلیه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
رئیس کل دادگستری استان تولید ملی را از سیاست های محوری و راهبردی دانست و افزود:ظرفیت های بالقوه فراوانی اعم از فناوری نوین ، نیروی انسانی متخصص و مدیریت باانگیزه در کشورمان وجود داشته و لازم است بخش های گوناگون اعم از دولت ریل گذاری و بسترسازی مناسبی در جهت پویایی کارخانجات برداشته و تلاش شود روزنه های آسیب زا به تولید را به نوعی بسته و زمینه هر نوع حمایتی اعم از تهسیل در تهیه مواد اولیه، تأمین مالی و ارائه تسهیلات لازم، راهم نمودن بازرا داخلی و خارجی را فراهم کنند.   
عالی ترین مقام قضایی استان با اشاره به اینکه دستگاه قضا همواره در کنار تولید بوده خاطرنشان کرد: ورود دستگاه قضا با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی با سیاست رفع مواد و تسهیل در روند تولید بوده و تلاش خواهد کرد با جلب حمایت نهاد های مالی نظیر بانک ها و امور مالیاتی بدون تضییع حقوق و در چارچوب قوانین و مقررات پشتیبانی لازم بنا به شعار سال را فراهم که البته با اشخاص فرصت طلبی که به نوعی از این امتیازات قانونی سواستفاده کرده و قصد آسیب به تولید ملی را داشته باشند؛ برخورد لازم قانونی خواهد شد. 
 در این جلسه با دعوت از صاحبان صنایع و واحد های تولیدی دارای مشکل و همچنین مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی؛ به تک تک مشکلات این واحد ها رسیدگی و راهکارها و تدابیر لازم برای رفع آن اتخاذ شد. 
در ابتدای این جلسه کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بعنوان دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل ضمن ارائه گزارشی از اجرای مصوبات قبلی و دستورکار جلسه فعلی مطالبی حول محور جلسه نیز عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =