تعطیلی اصفهان منتفی است/وضعیت فوق بحرانی کرونا در اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان بسیار بحرانی است و تصمیمی برای تعطیلی اصفهان مورد تایید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار نگرفته و فقط روز پنج شنبه تعطیل خواهد بود.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین، در توضیح آخرین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: گزارش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان نشان می دهد وضعیت استان اصفهان در بیماری کرونا بحرانی است و در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بستری نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته سه برابر شده است و با این روند در آینده بسیار نزدیک تمام تخت های بیمارستانی اشغال می شود.

وی افزود: فقط استان تهران و البرز تعطیل است و پیشنهاد تعطیلی استان اصفهان به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شد که مورد تایید واقع نشده است. از امروز ۹ محور ورودی به استان اصفهان با نظارت پلیس راه، هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی و بسیج در ۲۰ ایستگاه بازرسی با جدیت کنترل شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: کنترل رعایت دستورات بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد از فردا به صورت ویژه همه محدودیت‌هایی که طبق دستورالعمل‌ها ابلاغ کرده بودیم توسط همه دستگاه‌های اجرایی با نظارت بهداشت و درمان به اجرا دربیاید و مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ در شهرستانهای قرمز و نارنجی استان اصفهان تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: سفر به استان اصفهان ممنوع است و از ورود پلاک های غیربومی به استان اصفهان جلوگیری می شود و با نظارت پلیس راهور هرگونه خودرو با پلاک غیربومی در اصفهان مشمول جریمه خواهد شد. 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: بیمارستان صحرایی ارتش در حالت آماده باش است و چنانچه تخت های بیمارستانی پر شود از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =