این تابستون برنامه‌هات جایزه داره!
همراه من و اوانو را نصب کنید؛ هر هفته یک میلیارد ریال جایزه برای ۱۶ نفر

به تازگی کمپین جدید همراه اول با نام «این تابستون برنامه هات جایزه داره!» راه اندازی شده و بر همین اساس تا پایان تابستان هر هفته یک میلیارد ریال جایزه نقدی به کاربران اپلیکیشن های همراه من و اوانو به قید قرعه تعلق می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جدیدترین کمپین همراه اول که از ۱۹ تیرماه آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد با عنوان «این تابستون برنامه هات جایزه داره!» مربوط به دو اپلیکیشن کاردبری همراه من و اوانو می‌شود و کلیه مشترکین همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند می‌توانند با نصب و استفاده از این اپلیکیشن ها در قرعه کشی هفتگی یک میلیارد ریال کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال شرکت نمایند.

هر هفته یک میلیارد ریال جایزه نقدی

قرعه کشی های کمپین جدید همراه اول هر هفته به طور منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن همراه من و اوانو را نصب کرده و از آنها استفاده کرده باشند انجام خواهد شد و هر هفته ۲ نفر برنده جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ تاپ، ۴ نفر برنده جوایز ۱۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند و ۱۰ نفر برنده جوایز ۲۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند خواهند شد.

گفتنی است شرایط شرکت در این قرعه کشی نصب دو اپلیکیشن همراه من و اوانو و استفاده از این دو اپلیکیشن است. همچنین کاربران می توانند برای نصب این اپلیکیشن ها به فروشگاه های معتبر اندرویدی و یا فروشگاه های ایرانی ios مراجعه نموده و یا از طریق گوشی هوشمند خود کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره گیری نمایید.

همراه من؛ راحتی در خرید!

همراه من اپلیکیشن رسمی همراه اول است. این اپلیکیشن جامع ترین سامانه خدمات مربوط به همراه اول بوده و کاربران می توانند خدماتی همچون پرداخت قبض، خرید بسته اینترنت و خرید شارژ سیم کارت های اعتباری را در این اپلیکیشن دریافت کنند.

گفتنی است استفاده از همراه من مزایای متعددی را برای مشترکین به همراه خواهد داشت، که از جمله این مزایا می توان به وصول آنی قبض سیم کارت های دائمی همراه اول و همچنین یکپارچه بودن کیف پول کاربران در دو اپلیکیشن همراه من و اوانو اشاره کرد.

یکی از موضوعات حائز اهمیت وجود کیف پول مشترک بین این دو اپلیکیشن هست که به آسانی امکان بهره مند شدن از خدمات آنها را میسر می سازد.

اوانو؛ تحولی نوین در بازار دیجیتال

اپلیکیشن اوانو در کنار همراه من یکی از مهم ترین سکوهای دیجیتال همراه اول به شمار می رود و خدمات متعددی را به کاربران خود ارائه می دهد. کاربران اوانو می توانند در این اپلیکیشن از خدمات مالی، اپراتوری و فروشگاه آنلاین استفاده کرده و نیازهای روزمره خود را برطرف کنند.

کاربران اوانو می توانند علاوه بر پرداخت انواع قبوض، از خدمات مالی این اپلیکیشن همچون انتقال وجه کارت به کارت، دریافت موجودی و پرداخت از طریق QR کد بر روی تمامی پایانه های فروشگاهی به پرداخت ملت و تجارت الکترونیک پارسیان بهره مند شده. همچنین کاربران اوانو می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین اوانو محصولات سوپرمارکتی، میوه و تره بار، محصولات پروتئینی، صنایع دستی و کتاب‌های انگلیسی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری و در زمان تعیین شده خرید خود را تحویل بگیرند.

همچنین از جمله ویژگی های مهم اپلیکیشن اوانو سیستم برداشت مستقیم (direct debit) برای کاربران از مبدا ۱۵ بانک است که به این ترتیب کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن تراکنش های مورد نیاز خود را انجام دهند.

علاوه بر این اوانو برای خدمات مالی و اپراتوری بدون قرعه کشی به کاربران خود جوایز نقدی آنی هم پرداخت می کند. به طور مثال کاربران می توانند با خرید هر بسته اینترنت تا سقف ۵۰۰۰۰ ریال جایزه نقدی آنی دریافت کنند.  

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =