جهش فروش و سود و رشد تولید لاستیک بارز در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ 

گروه صنعتی بارز(سهامی عام)، از شرکت های تابعه شستا ، موفق شد در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ ، با جهش چشمگیر در فروش و سود و نیز رشد در تولید، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

مهدی فکری، مدیرعامل گروه صنعتی بارز(سهامی عام) در ادامه افزود؛  با لطف الهی، سیاست ها و حمایت های شستا و نیز زحمات و تلاش های کلیه پرسنل گروه، موفق شدیم با جهش ۲۱۵ درصدی، از مرز فروش ۲۲ هزار میلیارد ریال در چهارماهه ابتدایی سال جاری عبور کنیم و بالغ بر ۱۸۵۰ میلیارد ریال سود خالص را تا کنون، نصیب سهامداران محترم نماییم.

همچنین با رشد ۳/۲ درصدی در تولید، از مرز تولید ۳۹۰ تن در روز بگذریم.

وی اضافه کرد ؛ در تیرماه ۱۴۰۰ ، رکورد تولید ماهیانه سی سال اخیر سایت کرمان، با ۸۶۷۷ تن شکسته شد و نسبت به تولید تیرماه سال گذشته، رشد ۳۴/۳ درصدی را تجربه کرد.

فکری، با اشاره به انتخاب گروه صنعتی بارز به عنوان ریاست انجمن صنفی صنعت تایر ایران در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ گفت؛ با رای و اعتماد هیات مدیره محترم انجمن، گروه صنعتی بارز به مدت دو سال، ریاست انجمن را عهده دار شد و زمینه خدمت هرچه بیشتر در این حوزه فراهم آمد.

همچنین شرکت بارز کردستان (از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی بارز و شستا) برای اولین بار موفق به ورود به هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران گردید.

مدیرعامل این شرکت تابعه شستا افزود؛ هم اکنون، شرکت گروه صنعتی بارز(سهامی عام) به تنهایی ۴۸ درصد سهم بازار تایر کشور را در اختیار دارد و کاملترین سبد محصولات در بین تایرسازان کشور را تولید می‌کند که بخشی از این سبد، به طور انحصاری فقط در بارز تولید می گردد.

محصولات بارز با بالاترین استانداردهای کیفی تولید شده و بالاترین کیفیت ها را دارا می باشد.

دکتر فکری، ورود محصولات این شرکت تابعه شستا به بورس کالای ایران در اردیبهشت ۱۴۰۰ (برای اولین بار در صنعت تایر کشور) را نتیجه نوع نگاه مدیریت ارشد شستا در راستای شفافیت هرچه بیشتر دانست و این نوع عرضه را، نقطه عطفی در صنعت تایر کشور برشمرد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537931