۰ نفر
۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
مهرداد بذرپاش، شهردار آینده تهران؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: منتخب شورای ششم تهران گفت: ۱۱ نفر نهایی شهرداری باید برنامه‌های خود را ارائه کنند تا بر اساس برنامه‌ها و تصمیم‌ها رای‌گیری انجام شود.

علی اصغر قائمی منتخب شورای ششم اظهار کرد: در جلسه اخیر شاخص‌های شهردار ما به ۱۲ گزینه رسیدیم که یک نفر انصراف داد و در حال حاضر ۱۱ گزینه شهرداری تهران پیش روی ما است.

وی در خصوص  ۳ گزینه نهایی شهرداری تهران، بیان کرد: این ۱۱ نفر تا این هفته باید برنامه‌های خود را ارائه کنند تا بر اساس برنامه‌ها و تصمیم‌ها رای‌گیری انجام شود و به ۳ نفر نهایی برسیم، اما در حال حاضر این ۳ نفر هنوز مشخص نشده‌اند.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این سوال که نام آقای بذرپاش برای شهرداری مطرح شده و طبق برخی خبرها بیشترین رای را کسب کرده‌اند، گفت: مجددا تاکید می‌کنم این ۳ نفر هنوز مشخص نشدند و این تنها یک خبر رسانه‌ای است و از درون جلسه ما بیرون نیامده است.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    39 0
    مگر این شهر قحط الرجال است که اینقدر به این آدم میدان می دهید علیرغم عدم واجد شرایط بودن به او مسؤلیت می دهید اساسا ایشان باصطلاح نمایندگی مردم را در مجلس قبول کرده به چه حقی به آراء مردم پشت می کند!؟ و هر لحظه دنبال لقمه های چرب می گردد
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    42 1
    فرد برکشیده احمدی نژاد ؟!واویلا بر این گزینش‌ها
  • بهداد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    43 0
    تو این مملکت اولین شرط گرفتن پست جدید و بالاتر ، گند زدن تو سمت های قبلیه ... هنوز فاجعه های مدیریت ایشون در سایپا و پارس خودرو در یادها هست .... حالا نوبت تهرانه .... البته تقلب مدرک تحصیلی را هم اضافه کنید.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    47 0
    بذرپاش بهترین گزینه است هم می تواند تخلفات قالیباف را بپوشاند هم برای حناچی پرونده درست کند. تهران هم که خودش می گردد.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    53 0
    اینا کی هستن برای چنین کار مهمی ؟!!!مگه برا والیبال و فوتبال و بسکتبال و...سرمربی خارجی نمیارین چرا یه همچین کاری مهمی رو به افرادی تا این حد حقیر واگذار میکنین،یه شهردار از ژاپن یا آلمان منصوب کنین بلکه اینهمه خسارت بر پیکر پایتخت متوقف بشه