۱ نفر
۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
جانباز سیداحمد قریشی به شهادت رسید

مهر نوشت: سیداحمد قریشی از جانبازان جنگ تحمیلی و یکی از فرماندهان نیروهای فاطمیون در پی عوارض جنگ و جراحت‌های جانبازی به شهادت رسید.

سیداحمد قریشی یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس و فرماندهان لشگر فاطمیون، به‌دلیل جراحات و عوارض جانبازی ناشی از جنگ، به شهادت رسید. او از اعضای خانواده قریشی است که در دوران دفاع مقدس ۶ شهید داده است.

قریشی در طول سال‌های دفاع مقدس مجروح و جانباز شد و طی سال‌های گذشته، حضوری فعال و مستمر در دفاع از حرم در سوریه داشت که به‌تازگی به‌دلیل جراحات به‌جا مانده جنگ با دولت بعثی صدام حسین، در سوریه به شهادت رسید.

این‌جانباز شهید، اهل روستای برغان از شهرستان کرج است. او فرزند شهید سیدکمال قریشی، برادر شهید سیدمحمود قریشی و پسرعموی چهاربرادر شهید است. فرماندهی ستاد بسیج کرج، مسئولیت در فرماندهی سپاه تهران و حضور در جبهه ۸ ساله جنگ، از موارد موجود در کارنامه قریشی است.

مراسم تشییع این‌جانباز شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۳ مرداد از میدان شهدای کرج، آغاز می‌شود. پیکر این‌شهید در گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) کرج در قطعه سرداران شهید به خاک سپرده می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =