واکنش مقام های نظامی و سیاسی به کسب اولین مدال طلا المپیک توسط جواد فروغی

شخصیت‌ها و مقامات دولتی و نظامی در قالب پیام‌هایی جداگانه، کسب مدال طلای جواد فروغی در المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به وی تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی کسب مدال طلای جواد فروغی در المپیک توکیو ۲۰۲۰ را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 موفقیت غرورانگیز ورزشکار برومند بسیجی، پاسدار رشید انقلاب اسلامی و مدافع فداکار عرصه سلامت " جواد فروغی " در کسب مدال طلای تیراندازی با تپانچه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت شریف و قهرمان ایران، جامعه ورزش کشور و خانواده مکرم وی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 امیدوارم صعود افتخارآفرین این جوان مومن و متعهد به آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی بر بلندای المپیک، سرآغاز پیروزی‌های درخشان و تاریخ سازی‌های جدید کاروان ورزشی کشورمان در این آوردگاه مهم و خطیر برای اعتلای بیش از پیش نام مقدس ایران و ایرانی در سپهر جهانی قرار گیرد.

ربیعی مدال فروغی را نماد سخت‌کوشی دانست

 علی ربیعی نیز در توییتر نوشت: مدالی که به دلها چسبید.

واکنش مقام های نظامی و سیاسی به کسب اولین مدال طلا المپیک توسط جواد فروغی

او اضافه کرد: ‏موفقیتی دیگر برای ایران و ایرانیان ⁧‫جواد فروغی‬⁩ با تلاشی مثال زدنی نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در ⁧‫المپیک‬⁩ را کسب کرد. این قهرمانی که نمادی از سخت‌کوشی است را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم.. امید و موفقیت، نیاز جامعه امروز ماست.

واعظی کسب مدال طلای المپیک توسط تیرانداز ایرانی را تبریک گفت

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«‏‏کسب مدال تاریخی طلا در رشته تیراندازی از سوی جناب آقای ‎جواد فروغی در المپیک توکیو، شادی‌بخش و امیدآفرین بود. این پیروزی بزرگ را به یکایک ملت شریف ایران، خصوصا مدافعان فداکار و خستگی‌ناپذیر سلامت که قهرمان دلاور ایرانی عضوی از این خانواده پرافتخار است، تبریک عرض می‌کنم.»

تبریک معاون اول رئیس جمهوری به جواد فروغی

واکنش مقام های نظامی و سیاسی به کسب اولین مدال طلا المپیک توسط جواد فروغی

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری هم در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«‏قهرمانی ورزشکار ملی پوش کشورمان آقای ‎جواد فروغی را در کسب نخستین مدال طلای ‎المپیک توکیو صمیمانه تبریک می‌گویم. لازم میدانم به خاطر کسب این افتخار که برای اولین باردر رشته تیراندازی صورت گرفت و مردم ایران را شاد نمود، از این ورزشکار عزیز تشکر کنم. به امید کسب مدال های بیشتر در توکیو.»

رییس سازمان بسیج مستضعفین به مدال‌آور طلایی المپیک تبریک گفت

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی کسب مدال طلای المپیک «جواد فروغی» را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در متن پیام  سردار غلامرضا سلیمانی آمده است: به اهتزاز درآمدن پرچم ایران اسلامی در اقصی نقاط دنیا، همواره موجب افتخار، بالندگی و غرور هر ایرانی بوده، به ویژه اینکه عامل این پیروزی جوانان مومن، غیرتمند، پرتلاش و بسیجی این مرز و بوم و اقتداکنندگان به مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) باشند.

وی در ادامه پیام خود خطاب برادر ورزشکار بسیجی جواد فروغی آورده است: کسب مقام قهرمانی توسط جنابعالی و دریافت نخستین مدال طلای کاروان ایران در فینال ماده تپانچه بادی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را خدمت شما و خانواده محترم، بسیجیان عزیز و همه ی ورزش دوستان میهن اسلامی تبریک عرض نموده، امیدوارم همواره با تاسی از مولای متقیان، جوانمردی و گذشت را سرلوحه خدمت به محرومین و مستضعفین در راه اعتلای دین مبین اسلام قرارداده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) موفق و مؤید باشید.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538268

برچسب‌ها