۱ نفر
۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
حمله مجیدی به رکورد استراماچونی

تیم استقلال در پنج دیدار اخیر خود که یکی از آنها مسابقه جام حذفی بود ۴ برد و یک تساوی کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان فرهاد مجیدی در طول یک ماه گذشته در پنج دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر و جام حذفی چهار برد و یک تساوی کسب کرده و از این نظر آمار مطلوبی را از خود بر جای گذاشتند. استقلال تنها با آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست یافت اما توانست تراکتور، سایپا، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارد.

نکته جالب تر اینکه استقلال در همه این ۵ بازی تنها یک بار مقابل تراکتور دروازه خود را باز شده دیده و این نشان دهنده قدرت بالای خط دفاعی استقلال و دروازه بانان این تیم است.

آبی پوشان پایتخت در روزهای نیم فصل دوم که به گفته اغلب کارشناسان اصطلاحا دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و تیم‌ها سخت‌تر گل می‌خورند، توانسته پنج بار دروازه حریفان اخیرش را باز کند و میانگین یک گل در هر بازی را بر جای بگذارد.

استقلال در صورت کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران حریف هفته بیست و نهم خود در مسابقات لیگ برتر پنجمین برد متوالی خودش در هفته‌های اخیر را ثبت و گلات خواهد کرد. البته این اتفاق در فصل گذشته و فقط در لیگ برتر، آن هم در روزهایی که آندره آ استراماچونی سرمربی این تیم بود محقق شد و حتی از ۵ برد متوالی هم گذشت و با برد روبروی نساجی در هفته یازدهم به شش برد متوالی هم رسید و حالا به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی در دو هفته پایانی قصد نزدیک شدن به این رکورد را دارد.

دیدار رفت استقلال و نساجی در تهران با نتیجه یک بر صفر و با تک گل دقیقه ۸۴ فرشید اسماعیلی به پایان رسید. استقلال از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه یکشنبه سوم مرداد در ورزشگاه وطنی قائمشهر مهمان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

256 251 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =