پلتفرم تخصصی جعبه ابزار آغاز به کار کرد

جعبه ابزار یک پلتفرم تخصصی و جامع انواع ابزار و یراق است که فعالیت رسمی خود را از سال 1400 کلید زده است. در این پلتفرم می‌توانید هرگونه ابزار آلات یا برند ابزار که در ایران موجود است را ببینید، با فروشندگان مختلف آن در نزدیکی محل شما آشنا شوید، مراکز خدمات پس از فروش آن را پیدا کنید و آن ابزار را با انواع مشابه خود مقایسه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا 7 مزیت جعبه ابزار نسبت‌به سایر سایت‌های مشابه آن را با هم ببینیم:

jabehabzar.com

چرا از جعبه ابزار خرید کنیم؟

خرید ابزار از جعبه ابزار مزایای زیادی دارد که در هیچ‌ کدام از سایت‌های این صنف نمی‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. از مهم‌ترین این مزایا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1) مجموعه کاملی از انواع ابزار و یراق در انتظار شماست

هر فروشنده و فروشگاهی مشخصا تمام محصولات موجود در بازار را عرضه نمی‌کند. بنابراین اگر به‌دنبال کالای خاص با ویژگی‌ها یا برند خاصی باشید، باید چندین فروشگاه را گز کنید بلکه بتوانید کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. در شهرستان‌های کوچک‌ نیز این کار بسیار سخت‌تر است؛ زیرا ممکن است جنس مورد نظر شما فقط در چند ابزار فروشی موجود باشد و مجبور شوید برای پیدا کردن آن زمان زیادی صرف کنید.

ما در جعبه ابزار تمام فروشندگان و تولیدکنندگان معتبر صنف ابزار و یراق را در کنار هم جمع می‌کنیم تا محصولاتشان را در پلتفرم ما عرضه کنند؛ درنتیجه خاص‌ترین ابزار آلات را نیز می‌توانید با جستجو در سایت جعبه ابزار پیدا کنید.

2) نزدیک‌ترین ابزار فروشی اطراف خود را با یک کلیک پیدا کنید

با فعال کردن دسترسی به لوکیشن در سایت جعبه ابزار، می‌توانید نزدیک‌ترین فروشنده هر محصول به خودتان را پیدا کنید. آدرس فروشندگان روی نقشه مشخص است و با انتخاب نزدیک‌ترین فروشنده که کالای موردنظر شما را موجود داشته باشد، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید.

3) لیست جامع نمایندگان خدمات پس از فروش را در اختیار داشته باشید

پیدا کردن مرکز معتبر خدمات پس از فروش به‌اندازه خرید از یک فروشنده معتبر در صنف ابزار و یراق اهمیت دارد. درصورتی‌که نتوانید مرکز معتبری را جهت تعمیر یا تامین قطعات موردنیاز خود پیدا کنید ممکن است مجبور به خرید مجدد آن ابزار شوید و یا هزینه هنگفتی بابت استهلاک آن بپردازید. جعبه ابزار نه‌تنها فروشندگان معتبر را به شما معرفی می‌کند؛ بلکه می‌توانید از طریق آن با نمایندگان مختلف خدمات پس از فروش کالاهای مختلف در شهر موردنظرتان نیز آشنا شوید.

4) پایین‌ترین قیمت ابزار را در جعبه ابزار پیدا کنید

هر فروشنده‌ای که توانایی تامین کالای اصل و باکیفیت را داشته باشد، می‌تواند محصولات خود را در جعبه ابزار عرضه کند. همین موضوع به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید قیمت فروشندگان مختلف را برای یک کالا مقایسه کنید و بهترین قیمت را انتخاب کنید.

5) به‌راحتی کالاها را با هم مقایسه کنید

با کمک امکان مقایسه جعبه ابزار، می‌توانید تمام محصولات موجود در هر دسته‌بندی را به‌راحتی با یکدیگر مقایسه کنید. برای هر محصول ویژگی‌های مختلفی تعریف شده است که در زمان مقایسه، کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند تا به‌ شما در انتخاب مناسب‌ترین ابزار کمک کنند.

6) جستجوی محصولات در جعبه ابزار آسان است

فرآیند جستجو در سایت جعبه ابزار حدالامکان ساده طراحی شده است تا کمترین زمان را از شما بگیرد. همینطور دسته‌بندی محصولات در سایت تاحد ممکن تفکیک شده تا از طریق منو نیز بتوانید راحت‌تر کالای خود را پیدا کنید. البته‌که تیم فنی متخصص جعبه ابزار همچنان روی تجربه کاربری و جستجو کار می‌کنند تا مکررا بتوانند تجربه شما از خرید از جعبه ابزار را بهبود دهند.

7) از مشاوره تخصصی خرید ابزار و یراق بهره‌مند شوید

موسس سایت جعبه ابزار، کانون آگهی و تبلیغات صدرا است که از سال 1379 در صنف ابزار، یراق و تجهیزات صنعتی فعالیت می‌کند. صدرا به‌واسطه فعالیت طولانی در این حوزه، انتشار مجلات تخصصی ابزار و یراق و آشنایی با تولیدکنندگان، واردکنندگان و فروشندگان بزرگ این صنعت می‌تواند اطلاعات جامعی را درمورد انواع ابزار آلات مختلف در اختیار شما قرار دهد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35487531/image_e9dbdbe420480c2de627f6498a813251e1c7d854.jpg

دسته‌بندی‌های محبوب جعبه ابزار

به‌دلیل گستردگی دنیای ابزار آلات، دسته‌بندی‌های محبوب بسیاری در جعبه ابزار وجود دارند که دراینجا به‌طور خلاصه به 3 تا از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دریل

دریل یکی از پرکاربردترین و متنوع‌ترین ابزارهاست که می‌توانید از آن برای سوراخ کردن، باز و بسته کردن پیچ‌ها، تراشیدن یا تخریب استفاده کنید. به دلیل همین کاربردهای فراوان می‌توان گفت که خرید دریل برای هرکسی که به نحوی در کارهای صنعتی دخیل است، بسیاری ضروری است. ازآنجایی‌که این ابزار کاربردهای بسیاری دارد و احتمالا در طول روز چند ساعت روشن خواهد ماند، خرید آن از فروشگاهی معتبر بسیار مهم است. شما باید برای پیدا کردن فروشگاه معتبر جست‌وجو کنید تا علاوه بر بهترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت دریل را نیز پیدا کنید.

در صفحه زیر می‌توانید لیست انواع دریل را در جعبه ابزار ببینید:

https://jabehabzar.com/search/59/Drills

 

فرز

فرز یکی از پرکاربردترین ابزارهای برقی است که می‌توان از آن برای برشکاری، تراشکاری، پولیش کردن و پرداخت سطوح استفاده کرد. بر روی این ابزار سنگ فرز قرار می‌گیرد که جنس‌های مختلف آن برای کاربردهای متفاوت به کار می‌روند. این ابزار را می‌توان در صنایع مختلف عمرانی، چوبی، فلزکاری و... به کار برد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که خرید فرز را برای صنعتگران جذاب کرده است، امکان استفاده از سنگ‌های مختلف بر روی یک دستگاه است؛ بنابراین شما می‌توانید از آن برای سنباده زدن، تمیز کردن سطوح و حتی برشکاری قطعات حساس نیز استفاده کنید.

در آدرس صفحه زیر می‌توانید انواع فرز جعبه ابزار را ببینید:

https://jabehabzar.com/search/74/Milling

 

اره

در هر صنعتی که نیاز به برشکاری دارد، اره یکی از پرکاربردترین ابزارهاست. اره برقی و دستی دسته‌بندی‌های کلی این ابزار هستند. در حال حاضر خرید اره در میان صنعتگران مختلف طرفداران بیشتری دارد. چراکه این ابزار قدرت بسیار بیشتری داشته و کار را سرعت می‌بخشد. انواع مختلف اره را می‌توان برای برش چوب، فلزات، استخوان گوشت، الیاف، چرم و... استفاده کرد. تیغه اره‌ها و قدرت برش آن‌ها با توجه به قطعه موردنظر برای برش تعیین می‌شود و همین موضوع بر روی قیمت اره نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

برای خرید اره نیز به آدرس زیر مراجعه کنید و زیردسته‌بندی‌های آن را ببینید:

https://jabehabzar.com/search/1408/Saw-bows

http://file.tesmino.ir/reportage/35487531/image_6d7549354065c00b701b0b2fbb92a19e0e6ee3fb.jpg

تمام این توضیحات را ارائه دادیم تا شما را با پلتفرم جعبه ابزار بیشتر آشنا کنیم. هنوز امکانات زیادی باقی مانده است که به‌مرور در حال اضافه شدن به سایت جعبه ابزار هستند. به‌زودی پکیج جامعی از ابزار فروشی ها و مراکز خدمات پس‌ از ‌فروش به سایت اضافه می‌شوند و شما می‌توانید انواع خدمات موردنیاز خود از جمله خرید ابزار آلات را از آن‌ها دریافت کنید. البته دقت داشته باشید که جعبه ابزار هیچ دخالتی در فروش ندارد و صرفاً یک مرجع تخصصی کالا و معرفی فروشندگان که به کاربر و مخاطب کمک می کند که کالای خود را با بهترین قیمت و شناخت کافی خریداری نماید. از شما دعوت می‌کنیم وارد سایت خرید ابزار و یراق jabehabzar.com شوید و از پلتفرم ما دیدن کنید. جهت تماس با ما نیز می‌توانید از درگاه‌های زیر اقدام کنید:

آدرس سایت: jabehabzar.com

ایمیل: info@jabehabzar.com

آدرس شرکت: تهران، میدان حسن آباد، خیابان وحدت اسلامی، کوچه معتمدی، پلاک ۶ ، واحد ۱۲

شماره تلفن: 02166488948

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538455