۱ نفر
۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
اعتراض صالحی امیری به وزیر ورزش ژاپن

فارس نوشت: رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دو بار اعتراض خود را در پذیرش کاروان کشورمان در فرودگاه توکیو به وزیر ورزش ژاپن اعلام کردم که رسما عذرخواهی کرد.

سید رضا صالحی امیری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایران زیبا در محل سفارت ایران درباره محور مذاکرات با وزیر علوم و فرهنگ و ورزش ژاپن گفت: این دیدار با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار و توافق شد تا همکاری تداوم یابد. این همکاری ها در تبادل تیم ها، برپایی اردوهای مشترک و آنچه که به افزایش این روابط کمک می کند صورت می گیرد که با استقبال هیوگیدا روبرو شد.

رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: در آینده نزدیک تلاش داریم روابط ورزشی و دیپلماسی ورزشی را تقویت کنیم البته در این دیدار قرار بود رییس المپیک ژاپن حضور یابد که به دلیل درگیری های پیرامون المپیک نتوانست بیاید و عذرخواهی کرد قرار است دیدار در چند روز آینده برگزار شود.

وی تاکید کرد: در این دیدار و دو خلال مذاکره ٢ بار اعتراض خود را در پذیرش کاروان در فرودگاه توکیو به وزیر ورزش ژاپن اعلام کردم که رسما عذرخواهی کرد و آن را ناشی از بحث پروتکل بهداشتی در شرایط کرونا بیان کرد.

صالحی امیری ادامه داد: البته ما قانع نشدیم و گفتیم نظمی که ما از ژاپن سراغ داشتیم در فرودگاه نارینا ندیدم و مجدد عذرخواهی کرد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =