نمایندگی ارشاد در کیاسر راه اندازی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راه اندازی نمایندگی این اداره در شهر کیاسر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ عباس زارع در مراسم افتتاح فرهنگسرای کیاسر با بیان اینکه منطقه کیاسر از دیرباز مهد بزرگان علم و فرهنگ و دین بوده است‌؛ اظهارداشت: جای یک فرهنگسرا در این شهر خالی بود که با حمایت مسئولین و همت جوانان این شهر به ویژه  بخشدار تلاشگر چهاردانگه و مدیر جوان این فرهنگسرا آقای علیرضا نوروزی ، این اتفاق خوب شکل گرفت. 
وی افزود:حوزه فرهنگ و هنر در راستای فرهنگ دینی و مذهبی ماست و جدای هم نیستند. 
زارع تاکید کرد: باید از ظرفیت بالای فضای مجازی در اعتلای فرهنگ ملی و بومی خود استفاده کنیم زیرا مهم ترین اولویت ما حفظ فرهنگ بومی است که باید آن را برای نسل های آینده به یادگار بگذاریم و در چنین مناطقی این کار بهتر انجام می شود.
مدیر کل ارشاد از آمادگی آن اداره کل برای تسهیل در خدمات و اخذ مجوزهای فرهنگی و هنری در کیاسر و راه اندازی مراکز فرهنگی و هنری ، کانون های مساجد ، موسسات قرآن و عترت و ایجاد نمایندگی ارشاد  در آن شهر خبر داد. 
وی افزود: ما از جشنواره های فرهنگی و هنری در کیاسر حمایت کامل می کنیم و از جوانان فرهیخته و هنرمندان می خواهم تا در این زمینه با فرهنگسرای نو بنیاد و مدیر جوان آن همکاری کنند. 
 این فرهنگسرا توسط ️علیرضا نوروزی ؛ هنرمند ۲۳ ساله کیاسری در خانه ای تاریخی و با حمایت های مسئولین شهری و بخشداری چهاردانگه ،همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گشایش یافته است. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =