۰ نفر
۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
روند قیمت رمزارزها ریزشی شد

تسنیم به نقل از راشاتودی نوشت: پس از آنکه غول خرده فروشی آنلاین یعنی آمازون شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت در سایت خود بپذیرد تکذیب کرد، قیمت بیت کوین روز سه شنبه همراه با دیگر رمزارزها روند کاهشی یافت.

سخنگوی شرکت آمریکایی آمازون گفت: علی رغم علاقه ما به فضای سایبر، گمانه زنی های پیرامون برنامه های ویژه ما برای ارزهای رمزپایه درست نیست.

با این حال وی اذعان کرد که این شرکت در حال بررسی قبول ارزهای رمزپایه از مشتریانی که از آمازون خریداری می کنند می باشد.

به دنبال گزارشی از روزنامه لندنی City AM مبنی بر اینکه شرکت آمازون قصد دارد پرداخت بیت کوین را تا پایان سال قبول کند، قیمت این رمز ارز روز دوشنبه 15 درصد افزایش یافت و به بیش از 39 هزار دلار رسید.

کاهش قیمت رمزارزها پس از تکذیب گزارش قبول بیت کوین از سوی آمازون

شایعات همچنین پس از این که این غول تجارت الکترونیکی اخیراً یک آگهی استخدام برای یک متخصص ارزهای دیجیتال و بلاکچین منتشر کرده بود، افزایش یافت. این اقدام به عنوان نشانه ای از برنامه ریزی این شرکت برای کار با ارزهای رمزپایه محسوب می شد.

بیت کوین روز سه شنبه حدود 4 درصد افت داشت و تا ساعت 7:00 به وقت گرینویچ در حدود 37000 دلار معامله شد.

هنوز هم علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده افزایش اخیر به سمت سکه 40 هزار دلاری را چرخشی به سمت بازار صعودی این ارزها می دانند.

به غیر از آمازون، اخیراً تعداد زیادی از شرکت ها به دنبال ارزهای رمزنگاری شده هستند. هفته گذشته، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا گفت که این خودروساز ممکن است به زودی پس از توقف چنین پرداخت هایی در ماه مه امسال، پذیرش بیت کوین برای خرید خودروهای الکتریکی خود را آغاز کند.

223227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =