آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از فردا

ایسنا نوشت: دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، از واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه علیه بیماری کووید-۱۹ در سطح مراکز و پردیس‌های سراسر کشور از عید غدیر خم خبر داد.

پرویز انصاری راد از واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه علیه بیماری کووید-۱۹ همزمان با معلمان سراسر کشور خبر داد و گفت: طبق توافق به عمل آمده با وزارت بهداشت، دانشجو معلمان این دانشگاه از فردا پنج شنبه ۷ مرداد ماه واکسینه می‌شوند.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر تلاش این دانشگاه به منظور تسهیل ایجاد بستر مناسب برای ارائه آموزش های حضوری به دانشجو معلمان، تصریح کرد: فرآیند واکسیناسیون دانشجو معلمان بر اساس استان محل خدمت در آموزش و پرورش انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار جدی این دانشگاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، انصاری‌ راد پیگیری وزارت آموزش و پرورش و اداره کل مشاوره و سلامت دانشگاه را در خصوص اجرای طرح واکسیناسیون دانشجو معلمان، قابل تقدیر خواند و گفت: با وجود شرایط کرونا ممکن است آموزش های مجازی در کنار آموزش حضوری ادامه یابد. هماهنگی لازم به منظور واکسیناسیون به موقع دانشجو معلمان با ادارات آموزش و پرورش محل خدمت این افراد در استان های سراسر کشور، به عمل آمده است.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =