شایعه‌ای که فیزیوتراپ تیم ملی والیبال را شاکی کرد

سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران به دلیل مشکوک بودن به کرونا چند روزی حق خروج از دهکده را نداشتند.

مهری رنجبر: امیر خوش خبر و سیامک افروزی، سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال، از ورود به دهکده المپیک برایشان حاشیه ساز ایجاد شده است. آن هم حاشیه هایی که در تهران رقم خورده است. دیروز سه بار تست pcr آنها که ۶ روز بعد از ورود به دهکده المپیک، به دلیل حضور یک فرد مبتلا به کرونا، ۴ ردیف جلوترشان، چند روزی از دهکده ممنوع الخروج شده بودند، در بازی اول تیم ملی مقابل لهستان هم غایب بودند. البته آنها برای بازی دوم مقابل ونزوئلا اجازه حضور در سالن را پیدا کردند، اما به شرط اینکه افروزی روی نیمکت تیم نباشد و سرپرست و فیزیوتراپ تیم، از روی سکوی تماشاگران‌ بازیها را تماشا کنند. آنها یک شرط دیگر هم برای شکستن حکم ممنوع الخروجی داشتند، آن هم با ماشین دیگری به سالن آریاکه آره نا بروند و برگردند. ژاپنی ها در حالی این تصمیم را گرفتند که سرپرست و فیزیوتراپ باید در دهکده کنار بازیکنان بودند. با این حال آنها قبول کردند تا کنار تیم باشند و گه گاه در سالن خالی از تماشاچی، با تشویق هایشان، نقش هواداران را بازی می کردند و حتی موقع زدن پوئن سرویس، اسپک یا دفاع با شومن سالن هماهنگ تشویق می کردند.

اما همه پیچیدگی رفتاری و برنامه های ژاپنی ها به این قصه، ختم نمی شود و آنها این روزها که در انتظار اجازه همراهی کامل با تیم هستند، با دردسر بزرگی به اسم تست Pcr هم مواجه شده اند. طبق پروتکل های بهداشتی ورزشکاران و همراهانشان در دهکده، هر ۴ روز یک بار تست می دهند، خوش خبر و افروزی، دوشنبه سه بار با فاصله نه چندان زیاد، تست کرونا داده‌اند.

امیرخوش خبر سرپرست تیم‌ملی در این باره می گوید:«ما دوشنبه سه بار تست کرونا دادیم، آن هم با فاصله کم. معلوم نیست چه اتفاقی می افتد، اما سه بار تست کرونا ، با فاصله کم در یک روز خیلی کار عجیببی است.»

شایعه‌ای که فیزیوتراپ تیم ملی والیبال را شاکی کرد

پیمان فخری، معاون سرپرست کاروان هم با تعجب از تصمیم ژاپنی‌ها می گوید:«جالب است که ۶ روز از حضور این دو نفر، به همراه مهرداد علیقارداشی و یک مربی دیگر در پرواز فرد مبتلا به کرونا گذشته بود، که آنها را ممنوع الخروج کرده بودند. به خاطر همین قارداشی در زمان مسابقه نوشاد، سالن نبود. نکته مهمتر اینکه آنها در این مدت مدام تست داده اند و اصلا مثبت هم نبوده اند. وقتی ما پیگیری کردیم که کنار تیم باشند، شرط رفت و آمد به سالن با ماشین جداگانه را مطرح کردند. البته ما مدارک را به ioc داده ایم اما آنها معتقدند، وزارت بهداشت باید در این باره باید تصمیم بگیرد.البته اگر قرار به انتخاب افراد نزدیک به فرد مبتلا در پرواز بود، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم پینگ پنگ هم کنار قارداشی بوده و او هم باید همین اتفاق برایش می افتاد، اما درباره او هیچ صحبتی نشد.محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، خیلی امیدوار است که این مشکل حل شود.» 

پیمان فخری معاون سرپرست کاروان البته این قضایا را فرمالیته می داند و امیدوار است برای بازی امروز سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی مثل قبل کنار تیم باشند. اما حالا نکته قابل توجه اینکه یکی از روزنامه ها در گزارشی بابت این مساله، آن را به اتفاقی که چند وقت پیش برای رییس و سرپرست تیم ملی بسکتبال در انتخابی کاپ آسیا به میزبانی دوحه پیش آمد. آن به دلیل خروج غیر قانونی از حباب و حالا والیبالی ها لاپوشانی می کنند. اتفاقی که سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی والیبال را به واکنش وادار کرده و می گوید:« نمی دانم چرا با حیثیت افراد بازی می کنند، بحث های اینچنینی تنها جنجال درست می کند. من نمی دانم چنین افرادی انصاف ندارند که با انتشار این اخبار و جنجال سازی، خانواده های ما را ناراحت می کنند؟ من سند کلاس تانتکت رو استوری کردم تا ببینند، ما هیچ خلافی نکرده ایم و چیزی برای مخفی کاری نداریم.»

بیشتر بخوانید:

حرکت فوق‌العاده سعید معروف/عکس

دلایل باخت ایران مقابل کانادا از زبان آلکنو

مسی و رونالدو دیگر ارزشمندترین نیستند!

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =