بازیکنان جوان جایگزین مصدومان فراوان تیم صنعت نفت می شوند/ تربیت ۱۰ بازیکن جوان

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به وجود تعداد بالای مصدومان این تیم برای حضور در بازی فردا مقابل ماشین سازی تبریز گفت: در بازی فردا بازیکنان جوان و موفق تیم جایگزین مصدومان می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، امیرحسین پیروانی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار کرد: لیگ برتر به ایستگاه آخر رسید. ما فردا با تیم خوب و ریشه دار ماشین سازی بازی داریم. به رغم اینکه این تیم امسال نتوانست به خواسته هایشان برسند اما امیدوارم در سال آینده موفق باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی فردا برای ما چندان حساس نیست اما همان تفکر و فلسفه ای که از اول فصل داشتیم و با تمام وجود و کیفیتی که بچه ها در بازیهایشان ارائه داده اند در بازی فردا نیز حضور پیدا می کنیم. طبیعی است که باشگاههای مختلف اول فصل برای خودشان فلسفه کاری دارند و اهداف خاصی را برای خود تعریف و دنبال می کنند که ممکن است برای برخی ها قهرمانی، برای برخی دیگر سقوط نکردن از لیگ برتر و یا کسب سهمیه باشد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: باشگاه صنعت نفت نیز بر اساس جلساتی که از ابتدای فصل با مدیرعامل و کادر فنی تیم داشتیم قرار بر این بود که ما جدای از حضور پررنگ و موفق در لیگ، بازیکنان جوانان و موفقی را نیز تربیت کنیم تا در سالهای آینده بتوانند برای تیم صنعت نفت و شهر خوب آبادان مثمر ثمر باشند و حداقل در این قضیه می توانیم ادعا کنیم که با درایت سرمربی تیم و همراهی همه ی همکاران موفق بودیم و این امتیاز برای تیم فراهم شده است.

پیروانی؛ یادآور شد: خوشبختانه در زمینه ی تربیت بازیکنان جوان اکنون حدود ۱۰ بازیکن جوان با رِنج سنی ۲۰ سال داریم که در بازیهای مختلف بازی کردند و صاحب تجربه نیز شده اند.

وی گفت: به رغم اینکه مانند دیگر تیمها ما بازیکنان محروم و مصدوم زیادی در بازی فردا داریم اما خوشحالیم که این بازیکنان جوانی که پرورش یافته ی همین جا هستند فردا به طور قطع در بازی حاضر و جایگزین بازیکنان مصدوم و محروم می شوند و با جضور این جوانان ترکیب متفاوتی نسبت به بازیهای قبل داریم.

وی افزود: جوانانی که در بسیاری از بازیها به صورت ثابت، تاثیرگذار و یا به صورت بازیکنان تعویضی حاضر شدند اینها قراردادهای یک یا دو ساله دارند که امیدوارم این میوه های به ثمر رسیده در سالهای آینده بتوانند برای باشگاه صنعت نفت نتیجه آور باشند و باشگاه از وجود آنها بهره ببرد.

وی تصریح کرد: حکیم نصاری بازیکن محروم ما در بازی فردا استو بازیکنان مصدوم زیادی داریم که بازیکنان جوان جایگزین آنها می شوند. به طور اگر بازیکنان جوان بهتر از بازیکنان مصدوم حاضر نشوند ضعیف تر از آنها نخواهند بود چون تیم ما بر اساس تاکتیک کار می کند و این جوانان در قالب آن تاکتیک ها قرار می گیرند این قول را می دهم که فردا آخرین بازی ما یکی از بهترین بازیهای مان در زمین باشد و بتوانیم سه امتیاز شیرین را به دست بیاوریم و در جدول با اتفاقات خوبی که می افتد یکی دو پله صعود کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =