۰ نفر
۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
موزه آثار تجسمی در متروی تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ایجاد موزه بزرگ و رایگان برای مسافران در ایستگاه های مترو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی تقوی نژاد، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت متروی تهران درباره اجرای برنامه های فرهنگی در متروی تهران اظهارداشت: گذرگاه‌های فرهنگی متروی دارای ظرفیت مناسب برای ارایه آثار هنری و فرهنگی است و این فرصتی محسوب می شود تا علاوه بر معرفی این آثار و هنرمندان مترو به یک موزه بزرگ و رایگان برای مسافران شهر زیرزمینی تبدیل شود. 

وی افزود: متروی تهران به منظور حمایت از هنرمندان و معرفی آثار فاخر هنری و طی فراخوان سراسری از همه هنرمندان برای ارسال آثار خود به دبیرخانه این کارگاه هنری دعوت کرد.

 تقوی‌نژاد در تشریح این رویداد هنری و فرهنگی بیان داشت: پس از این دعوت آثار بسیاری از رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی شامل مجسمه سازی و آثار حجمی، عکس، طراحی، گرافیک، کاریکاتور، نقاشی و تصویرسازی به دبیرخانه ارسال شد و پس از بررسی توسط هیات داوران روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه مصادف با عید سعید غدیر کارگاه بزرگ هنرهای تجسمی با حضور ۱۱۰ هنرمند در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: قرار است پس از برگزاری این کارگاه همه آثار در ۱۱۰ ایستگاه متروی تهران به معرض نمایش و تماشای عموم مسافران مترو گذاشته شود.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =