۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش تمدید شد!

یک گام جلوتر از دیگران باشید!!
ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش تمدید شد!

قابل توجه دبیرستان‌ها، مراکز آموزشی و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های تابستانه، مرحله‌ای و جامع (مقاطع دهم، یازدهم ودوازدهم). ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش تا روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴/۰۵/۱۴۰۰ تمدید گردید

و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی www.sanjeshserv.ir قابل دسترسی است.

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش (تابستانه، مرحله‌ای و جامع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir تا تاریخ ۱۴/۰۵/۱۴۰۰ تمدید گردید. آزمون‌های آزمایشی سنجش برای دانش‌آموزان دبیرستانی، در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شود.  

این آزمون‌ها شامل آزمون‌های تابستانه، آزمون‌های مرحله‌ای و آزمون‌های جامع خواهد بود و دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی کامل در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم و همچنین در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شرکت نمایند.

دانش‌آموزان و داوطلبان عزیز می‌توانند با ثبت نام کامل در کلیه آزمون‌های آزمایشی تابستانه، مرحله‌ای و جامع، ضمن استفاده گام به گام از محتوای آموزشی آزمون‌ها، از تخفیفات ویژه بهره‌مند گردند.  

همچنین مدیران و مشاوران محترم دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی می‌توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت‌نام گروهی با شماره ۳-۸۸۸۴۴۷۹۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت‌نام و چگونگی شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir و کانال تلگرامی به آدرس https://t.me/sanjesheducationgroup مراجعه نمایند.

شماره تماس : ۴۲۹۶۶-۰۲۱

همین حالا ثبت نام کنید

شرکت تعاونی خدمات آموزشی
کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540667