۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
آبرسانی سیار به ۳۳۰ روستا در استان یزد

مدیر بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان گفت: ۴۵۰ تانکر در روستاهای استان نصب شده و آبرسانی به این روستاها به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ پاکدل درباره کم آبی در برخی روستاهای استان گفت: امسال با خشکسالی بی سابقه‌ای به ویژه در مناطق روستایی شهرستان‌های ییلاقی نظیر تفت و مهریز مواجه هستیم. با توجه به اینکه در این مناطق از سفره‌های آهکی استفاده می‌کنیم، خشکسالی در این مناطق کوهستانی بیشتر به چشم می‌آید.آبرسانی سیار به ۳۳۰ روستا در استان یزد

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب سعی کرده در چهار ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ اقداماتی نظیر بهسازی و حفر چاه‌های جدید در مناطق روستایی انجام دهد و بر این اساس موفق شدیم ۷۱ لیتر بر ثانیه به منابع آب خود در روستاهای اردکان، اشکذر، تفت، مهریز ، خاتم ، مروست و میبد اضافه کنیم.

مدیر بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب تصریح کرد: با حفر چاه‌های جدید در روزهای آتی ، ۶۰ لیتر بر ثانیه به منابع آب در روستاهای استان اضافه می‌شود.

پاکدل ادامه داد: در در ۳۳۰ روستایی که هیچ منابع آبی در آن‌ها وجود ندارد، آبرسانی به صورت سیار انجام می‌شود که بیشترین آن‌ها در تفت است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =