۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
راهنمای انتخاب کارخانه بتن آماده

آیا برای پروژه ساختمانی خود به بتن با کیفیت نیاز دارید؟ صرف نظر از نوع پروژه ساختمانی که در حال اجرایش هستید، انتخاب کارخانه بتن آماده می تواند چالش برانگیز باشد.

بدین دلیل که شما کیفیت و خدمات کارخانه را نمی شناسید و نمی دانید که بتنی که سر پروژه تحویل می گیرد، چه خصوصیاتی دارد؛ اما برای رفع هر گونه پرسش و ابهام، ما در این محتوا می خواهیم به شما در انتخاب یک کارخانه خرید بتن آماده کمک کنیم.

کدام کارخانه بتن آماده را انتخاب کنیم؟

بتن آماده محصولی با کیفیت بالاست که تحت استانداردها و شرایط کنترل شده در کارخانه بتن و توسط تاسیسات بچینگ تولید می شود. شاید دلیل اصلی انتخاب  بتن آماده توسط سازندگان این باشد که این نوع بتن مزایای زیادی به همراه دارد و به کاهش هزینه های پروژه و زمان کمک می کند.

در زیر همۀ آنچه باید در مورد انتخاب یک کارخانه بتن آماده بدانید وجود دارند:

کارخانه باید بتن خود را از نظر کیفیت تضمین دهد

کارخانه های بتن معمولاً کیفیت بتن آماده را در بالاترین سطح نگه می دارند. این مهم اغلب توسط آزمایش های مختلف در محل کارخانه انجام می شود تا بتن تولیدی همان چیزی باشد که مشتری سفارش داده است. بنابراین، یک کارخانه بتن خوب عملاً محصول خود را از نظر کیفیتی تضمین می کند و نسبت به آن نیز پاسخگو است.

بتن باید با طرح اختلاط دقیق و مهندسی شده تولید شود

بتن از موادی مانند سیمان، آب و سنگدانه ها تشکیل شده است. هر یک از این مواد به آسانی در دسترس هستند. در کارخانه، مواد تشکیل دهنده در سیلوهایی نگهداری می شوند و همچنین تولید بتن به صورت مکانیزه، با استفاده از طرح اختلاط توسط دستگاه بچینگ، به صورت خودکار انجام می شود. مهم است کارخانه از یک سیستم پیشرفته طرح اختلاط استفاده کند تا هر یک از مواد تشکیل دهنده برای تولید بتن مناسب به درستی انتخاب شوند.

شهرت و اعتبار کارخانه به معنای خرید بتن باکیفیت است

کارخانه تولید کننده بتن باید قابل اطمینان و معتبر باشد تا بتوانید با خیال راحت، خدمات بتن ریزی پروژه خود را به آن بسپارید. یکی از بهترین راه ها برای جستجوی یک کارخانه معتبر، بررسی رزومه و سوابق کارخانه مربوطه است. اجرای پروژه های بزرگ و متعدد می تواند نشان دهنده رضایت مشتری باشد. از سویی دیگر، کارخانه ای که سابقه زیادی داشته باشد، معمولاً چالش های این حوزه را به خوبی میشناسد و نیازهای مشتریان را برآورده می کند.

کارخانه باید دارای تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص باشد

کارخانه بتن آماده باید دارای پیشرفته ترین تجهیزات برای تولید، حمل و بتن ریزی باشد. این به معنای دریافت یک بتن باکیفیت، حمل و نقل سریع و به موقع رسیدن بتن به سر پروژه و بتن ریزی به شکلی کاربردی و مؤثر است. بخشی از نیروهای متخصص در امر تولید بتن، بخشی در قسمت لجستیک (حمل و نقل) و بخشی دیگر در بتن ریزی فعالیت می کنند.

نزدیکی و دسترسی راحت محل پروژه با کارخانه مهم است

بتن آماده باید فوراً به محل ساخت تحویل داده شود. کارشناسان معتقدند هنگامی که بتن به داخل تراک میکسر ریخته می شود، باید در سریعاً زمان ممکن به محل پروژه برسد. زمان رسیدن بتن به پروژه و همچنین پیوستگی عملیات بتن ریزی، تاثیر زیادی در کیفیت محصول نهایی دارند، به همین دلیل داشتن سیستم حمل و نقل مناسب، یکی دیگر از ویژگی های یک کارخانه بتن خوب می باشد.

هزینه خرید بتن آماده باید مطابق با عرف بازار باشد

قیمت یکی از مهمترین عواملی است که هنگام انتخاب کارخانه بتن آماده باید به آن توجه کنید. قبل از تصمیم گیری، قیمت بتن آماده را از کارخانه های مختلف استعلام بگیرید. به دنبال شرکتی باشید که خدمات بتنی با کیفیت بالا و خدمات عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. به دنبال بتن آماده ارزان قیمت نباشید زیرا به قول معروف: «هر ارزانی بی حکمت نیست!».

خرید بتن آماده از کارخانه ستوده بتن

ستوده بتن که اخیرا از یکی از پیشرفته ترین تاسیسات بچینگ بتن در تهران نیز رونمایی کرده است، یکی از  قوی ترین تولید کنندگان بتن در تهران می باشد و با پشتوانه نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته، توانسته در روند ساخت و ساز کشور نقش مؤثری ایفا کند. این مجموعه به دلیل توان عملیاتی بالا در تولید و حمل بتن، مناطق زیادی از شهر تهران را پوشش می دهد. این کارخانه معتبر با داشتن سه عدد بچینگ پلانت پیشرفته، هفت دستگاه پمپ انتقال بتن، تعداد زیادی تراک میکسر، آزمایشگاه پیشرفته و مدرن و بسیاری امکانات دیگر، به یکی از بزرگترین تولید کنندگان بتن آماده تبدیل شده است. هم اکنون، ستوده بتن آماده ارائه بالاترین خدمات برای پروژه های مختلف در مقیاس کوچک و بزرگ است.

معدن اختصاصی شن و ماسه

راهنمای انتخاب کارخانه بتن آماده

تصویری از معدن اختصاصی شن و ماسه ستوده بتن

سنگدانه ها نقش بسیار مهمی در کیفیت بتن آماده دارند. مجموعه ستوده بتن با در اختیار داشتن معدن اختصاصی شن و ماسه، سنگدانه های مورد نیاز برای تولید بتن را، به صورت اختصاصی تهیه کرده و پس از انجام آزمایش های لازم و حصول اطمینان از کیفیت سنگدانه ها، برای تولید بتن از آن ها استفاده می کند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =